כלי הפריצה שנתפסו על ידי החשודים שפרצו לבית בקטמון (צילום: דוברות המשטרה)
כלי הפריצה שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

קטמון: הפורצים קפצו מהחלון ישר לידיהם של השוטרים

שני צעירים חשודים כי פרצו הלילה, בין שני לשלישי, לבית בקטמון, שבעליו שהה בחו"ל - השכנים ששמעו רעשים הזעיקו את המשטרה שתפסה אותם על חם

פורסם בתאריך: 6.3.18 11:16

הלילה, בין שני לשלישי, הוזעקו שוטרים לבית בשכונת קטמון בעקבות דיווח על חשד לפריצה. השוטרים הגיעו למקום והבחינו בשני חשודים שמנסים לברוח דרך חלון הבית החוצה – השניים נתפסו על חם ונעצרו על ידי השוטרים.

במשטרה מספרים כי "הלילה, בפעילות ממוקדת של בלשי משטרת ישראל בשכונת קטמון, הגיעו השוטרים לבית אליו עפ"י החשד פרצו שני חשודים במטרה לגנוב ממנו רכוש וככל הנראה נמצאים בתוכו. בלשי תחנת שפט, שנערכו באופן מבצעי ומתוחכם סביב הבית למניעת הימלטות החשודים, הבחינו בחלון הבית בקומה השנייה כשהוא פתוח וממנו מנסים להימלט שני חשודים שקפצו ישר לידיהם של הבלשים ונעצרו רגע לפני שהספיקו לממש כוונותיהם ולהימלט עם הרכוש".

כלי הפריצה שנתפסו על ידי החשודים שפרצו לבית בקטמון (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

ברשותם של החשודים נתפסו כלי פריצה שונים ותיק ובו רכוש שלפי החשד נגנב מהבית אליו פרצו. החשודים, בשנות ה-20, תושבי השטחים, נעצרו והובאו לחקירה בתחנת שפט בחשד להחזקת כלי פריצה, כניסה לישראל שלא כחוק, התפרצות למגורים ועבירות נוספות.

מבירור פרטי החשודים, עלה כי אחד מהם אף הורשע בעבר ולפני כחודש השתחרר מהכלא לאחר שריצה עונש מאסר בגין עבירה דומה.

במקביל, איתרו השוטרים את בעל הדירה השוהה בחו"ל ועדכנו אותו בדבר תפיסת החשודים והשבת רכושו. הוא הודה לשוטרים על פעולתם המהירה והנחושה.

כלי הפריצה שנתפסו על ידי החשודים שפרצו לבית בקטמון (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

החשודים הובאו הבוקר בפני בית המשפט להארכת מעצרם. "משטרת ישראל פועלת באפס סובלנות", מציינים במשטרה, "בנחישות ובכל הכלים העומדים לרשותה, תוך עבודת שטח גלויה, סמויה וממוקדת, במטרה לאתר גורמים עבריינים המנסים לפגוע בביטחונו וברכושו של האזרח הנורמטיבי שומר החוק, ולהביא לתפיסתם, מעצרם, חקירתם והבאתם לדין".

 

 

בתוך כך, בראשית השבוע התקבלה במשטרה תלונתו של נהג מונית, לפיה עת שהגיע לרכבו שחנה בשכונת בית חנינא, הבחין כי נפרץ על ידי שבירת חלון ונגנב ממנו כסף מזומן. חוקרי תחנת שפט שפתחו בחקירה, החלו לאסוף ראיות וממצאים נוספים באזור בו אירעה ההתפרצות למונית בשכונת בית חנינא, מהם עלה תיאורו של החשוד בהתפרצות.

לאחר זמן קצר הבחין אחד השוטרים באותו חשוד העונה לתיאור כשהוא הולך ברחוב. השוטרים מיד פעלו ועצרו את החשוד לחקירה. החשוד, בן 15, תושב מזרח העיר, הובא לחקירה בתחנת שפט בחשד לפריצה לרכב במטרה לגנוב ושוחרר בסיומה בתנאי מעצר בית ותנאים נוספים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר