מתוך סרטון האבטחה שמתעד את תקיפת עובד חנות הנוחות בתחנת הדלק, מול גן סאקר
מתוך סרטון האבטחה שמתעד את תקיפת עובד חנות הנוחות בתחנת הדלק, מול גן סאקר

וידאו – בגלל ויכוח על 30 אגורות: צעירים תקפו את המוכר בחנות תחנת הדלק מול גן סאקר

אירוע התקיפה התרחש בשעות הלילה של חמישי שעבר - לפי כתב האישום שהוגש נגד שלושה צעירים, תושבי ירושלים, לאחר ויכוח על מחסור של 30 אגורות בעודף, הם תקפו את המוכר שעובד בחנות הנוחות בתחנת הדלק סונול, שפועלת מול גן סאקר

פורסם בתאריך: 20.3.18 17:22

בגלל ויכוח על 30 אגורות – מוכר שעובד בחנות הנוחות בתחנת הדלק סונול, הפועלת מול גן סאקר, הותקף על ידי שלושה צעירים, בשנות ה-20.

התקיפה התרחשה ביום חמישי שעבר, 15.3, בשעות הלילה – הצעירים נאשמים כי הגיעו לתחנת הדלק, כאשר אחד מהם נכנס לחנות הנוחות, רכש מספר מוצרים, ובעודף שקיבל לידיו היו חסרים, לטענתו, 30 אגורות. בעקבות כך החל החשוד להתווכח עם המוכרן, "דבר שהוביל לבסוף לתקיפה שהתרחשה מחוץ לחנות הנוחות", כך מספרים במשטרה, "אליה הצטרפו שניים מחבריו של החשוד אשר היכו נמרצות את המוכרן ונמלטו מהמקום ברכבם".היום, שלישי, הוגש נגד הצעירים כתב אישום בבית משפט השלום בעיר.


תיעוד התקיפה במצלמות האבטחה של תחנת הדלק:


 

איך הם נתפסו? לאחר שהתקבל במשטרה דיווח על התקיפה, החלו כוחות משטרה של יס"מ ירושלים, שפעלו אותה העת באזור בית שמש, להקים מחסומים בכבישים על מנת להביא לתפיסתם של הצעירים החשודים. השוטרים עצרו את הצעירים ונאלצו לפרוץ את רכבם, לאחר שסירבו להישמע להוראותיהם.

החשודים הובאו לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לתקיפה הגורמת חבלה של ממש על ידי שניים או יותר. שוטרים שהגיעו למקום תוך זמן קצר, פגשו בעובד חנות הנוחות שהיה חבול בפניו ובראשו כתוצאה מהתקיפה חמורה, והזמינו צוות מד"א שפינה אותו לבית החולים.

יחידת תביעות ירושלים של משטרת ישראל כתב אישום נגד שלושת החשודים, כבני 20, בגין עבירה של פציעה כשעבריין מזוין על ידי שניים או יותר.

 

מהמשטרה נמסר: "התגובה המהירה של השוטרים, התחקור הראשוני והפעילות המבצעית שבוצעה על ידי השוטרים בכלל גזרות מחוז ירושלים, הביאו לתפיסתם המהירה של החשודים זמן קצר לאחר ביצוע התקיפה הבאתם לחקירה והגשת כתבי האישום נגדם תוך ימים ספורים. כל אלו מהווים נדבך חשוב נוסף ביכולתה של המשטרה להגיב מהר לכל דיווח, לתחקר ולעצור החשודים במטרה למצות את מלוא חומרת הדין עמם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לפי הסרטון..

    גם העובדים במקום לא נקיים,ותרמו לחימום האווירה,גם הם תוקפים,רק שבסופו של קרב ידם יצאה על התחתונה,יכל להיות גם הפוך.
    אם לעצור אז גם את העובדים,לחקירה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מול גן סאקר זה פז חחח לא סונול!!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר