זירת התאונה הקטלנית, ג'בל מוכאבר - ילד בן 4 נדרס למוות (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה, ג'בל מוכאבר (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

תאונה קטלנית בג'בל מוכאבר: ילד בן 4 נהרג מפגיעת משאית

פרמדיקים של מד"א, שהגיעו למקום התאונה, חילצו את הילד מתחת למשאית כשהוא ללא סימני חיים עם פגיעות רב מערכתיות, ותוך זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו

פורסם בתאריך: 28.3.18 16:49

תאונה קטלנית התרחשה היום, רביעי, בצהריים בג'בל מוכאבר – ילד בן 4 נדרס למוות על ידי משאית. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום חילצו את הילד מתחת למשאית כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים. הילד סבל מפגיעה רב מערכתית, ותוך זמן הקצר מד"א קבעו את מותו. משטרת ירושלים הגיעה לזירת התאונה ופתחה בחקירה. הנהגר עוכב במקום על ידי השוטרים.



"לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד המשטרה על תאונת דרכים בג'בל מוכבר בירושלים", נמסר מהמשטרה, "במהלכה משאית פגעה בילד, צוות מד"א  שהגיע למקום קבע את מותו. שוטרים נמצאים במקום התאונה בוחן תנועה בדרכו למקום. נהג הרכב מעוכב במקום".

במד"א ירושלים מספרים כי "בשעה 15:13 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע ממשאית ברחוב אל עדל בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על ילד כבן 4 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

פרמדיק של מד"א, שהגיע באמצעות אופנוע מד"א למקום, ישראל וינגרטן מספר: "כשהגעתי למקום ראיתי את הילד לכוד מתחת למשאית. יחד עם כוחות נוספים של מד"א שהגיעו למקום חילצנו אותו כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה והיה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר