תינוקת ננעלה בתוך רכב בבית וגן (צילום: דוברות המשטרה)
תינוקת ננעלה בתוך רכב בבית וגן (צילום: דוברות המשטרה)

דרמה בבית וגן: תינוקת שהיתה נעולה ברכב חולצה על ידי שוטרים

השוטרים הוזעקו לשכונת בית וגן בעקבות דיווח על תינוקת שנעולה בתוך רכב - צוות השיטור ניפץ את החלון וחילץ אותה. אביה אותר בקרבת מקום ועוכב לחקירה

פורסם בתאריך: 16.4.18 11:40

דרמה בשכונת בית וגן: היום, שני, בבוקר, תינוקת חולצה מרכב נעול על ידי שוטרים, אביה אותר בקרבת מקום ועוכב לחקירה.

במשטרה מציינים כי השוטרים הגיעו לשכונה בעקבות דיווח של עוברי אורח על תינוקת בוכיה, שנמצאית נעולה בתוך רכב – השוטרים נכחו במקום תוך דקות, שברו את חלון המכונית וחילצו את הפעוטה.



"מיד כשקיבלנו את הדיווח ברשת הקשר", מספרים במשטרה, "הבנו שכל שנייה עלולה להיות קריטית במיוחד ביום חם כמו היום, צמצמנו מהר מאוד למקום, ומיד כשהבחנו בפעוטה נעולה ברכב, שברנו את החלון וחילצנו אותה".

תינוקת ננעלה בתוך רכב בבית וגן (צילום: דוברות המשטרה)

התינוקת בתוך הרכב בבית וגן (צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי "שוטרים מתחנת מוריה שהגיעו למקום תוך זמן קצר, איתרו את הרכב ובו הפעוטה כשהיא בוכיה ותוך מספר שניות חילצו אותה מהרכב. הפעוטה לא נזקקה לטיפול רפואי. במהלך חילוצה, אחד השוטרים נפצע קל בידו וטופל במקום ע"י מד"א. במקביל הצליחו השוטרים לאתר את אביה של הפעוטה שמיהר להגיע למקום. האב עוכב לחקירה בתחנת מוריה".

"משטרת ישראל שבה ומדגישה בפני ההורים וכל אדם הנושא באחריות כלפי פעוטות וילדים", מדגישים במשטרה, "לשים דגש למקרים אלו על מנת להימנע משכחת ילדים ברכבים או בכל מקום אחר שלא אחת מהווים סכנה מידית לחייהם".

תינוקת ננעלה בתוך רכב בבית וגן (צילום: דוברות המשטרה)

חלון הרכב שנופץ על ידי השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)

 

צוות של איחוד הצלה שהיה בקרבת מקום מדווח כי "למרבה הנס הפעוטה חולצה מהרכב במצב טוב וללא כל פגע. שוטר שנפצע באורח קל משברי זכוכית של חלון הרכב שנופץ טופל בזירה במצב קל".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים "לא להשאיר ילדים בכלי רכב ללא השגחה אפילו לא לרגע. ובמידה וילדים ננעלים ברכב לחייג מיידי למוקדי הכיבוי וההצלה. כמו כן, מומלץ לפקוח עין בכלי רכב חונים בכדי למנוע אסונות של שכחת ילדים בכלי רכב. בנוסף, כשיוצאים מהרכב חשוב לוודאות כי לא נשארו ילדים או פעוטות ברכב מה שעלול להסתיים באסונות קשים או מוות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר