הפגנות החרדים בכניסה לעיר (צילום: אורן בן-חקון)
הפגנות חרדים (צילום: אורן בן-חקון)

צומת בר אילן נחסם לתנועה: עשרות חרדים קיצונים הפגינו במקום

כוח משטרתי הגיע לצומת בר אילן בעקבות הפגנה של עשרות חרדים קיצונים - הציר נסגר לתנועה

פורסם בתאריך: 24.4.18 14:16

שוב הפגנות חרדים קיצונים, שוב חסימות כבישים. עשרות חרדים קיצונים חסמו את התנועה בצומת בר אילן והפגינו נגד הגיוס לצה"ל. מהמשטרה נמסר כי "כמה עשרות חרדים קיצוניים מפגינים וחוסמים את צומת בר אילן, הציר סגור. שוטרי משטרת ישראל פועלים במקום".

באזור נרשמו פקקים ועומסים כבדים, שוטרים כיוונו את התנועה לצירים חלופיים.

(עדכון: 14:46): מהמשטרה נמסר כי "בשעה האחרונה עשרות חרדים קיצוניים חסמו את התנועה והפרו את הסדר בצומת בר אילן בירושלים. שוטרים שהגיבו בנחישות והגיעו למקום, הדפו את מפרי הסדר והשיבו התנועה לפעול כסדרה. במהלך הפעילות, עצרו השוטרים 4 מפירי סדר. המשטרה ממשיכה בהיערכותה לתת מענה נחוש בכל הפרת סדר ובכל ניסיון לשבש את שגרת חיי התושבים".



כזכור, בלילה שבין ראשון לשני עצרה משטרת ירושלים ארבעה חשודים מהפלג החרדי קיצוני, בחשד שהשתתפו בהפרות סדר ובעבירות אלימות בתקופה האחרונה. מדובר בתושבים שלפי החשד השתתפו בהפגנות סמוך ללשכת הגיוס בירושלים ונקטו באלימות, בין השאטר בחשד שזרקו חפצים על שוטרים, שחלקם נפצעו.

מעצרים חרדים (צילום: חיים גולדברג)

(צילום: חיים גולדברג)

 המעצרים בוצעו על רקע הפגנות סוערות מאוד שנערכו בשבוע שעבר סמוך ללשכת הגיוס בירושלים, בהן השתתפו מאות חרדים קיצונים וזאת בהמשך לכוונת המשטרה הצבאית לעצור נערה שסירבה להתגייס. המשטרה השתמשה ברימוני הלם לפיזור המפגינים, חלקם השליך חפצים על כוחות השיטור – ארבעה שוטרים נפצעו באורח קל. כמו כן, חסמו המפגינים את צומת הרחובות ירמיהו-המ"ג – אזור התחנה המרכזית בשעות העמוסות והובילו לפקקים ועומסי תנועה כבדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר