צומת המפלצת (צילום: דוברות המשטרה)
צומת המפלצת (צילום: דוברות המשטרה)

קרית היובל – הצומת בסמוך לגן המפלצת נפתח לתנועה

שוטרי התנועה חסמו לפני כשעה קלה את רחוב הנטקה מצומת 'המפלצת' לכיוון עין כרם, בעקבות צבע רב שנשפך ממשאית. במקום נרשמו עומסי תנועה כבדים

פורסם בתאריך: 16.7.18 12:09

***עדכון 13:15 – לאחר שצומת גן המפלצת היה חסום לתנועה למעלה משעה, המשטרה פתחה את הצומת לתנועה. על הכביש צבע רב שנשפך ממשאית.

צומת גן המפלצת ( צילום: דוברות המשטרה)

הכביש נפתח לתנועה – צומת גן המפלצת. כך זה נראה ( צילום: דוברות המשטרה)

הצומת בסמוך לגן המפלצת בקרית היובל נחסם לתנועה לפני כשעה – בעקבות צבע שנשפך על הכביש ממשאית. מדובר בצומת שברחוב הנטקה לכיוון עין כרם, במקום סכנת החלקה.

עובדי העירייה הגיעו למקום על מנת לנקות את הצבע מהכביש. באזור נרשמו עומסי תנועה כבדים – הנהגים מתבקשים לנסוע בדרכים חלופיות.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי אגף התנועה בירושלים חסמו לפני זמן קצר את רחוב הנטקה מצומת 'המפלצת' לכיוון עין כרם בעקבות צבע רב שנשפך ממשאית ומהווה סכנת החלקה במקום. גורמי עירייה הוזמנו לטיפול וניקוי הצבע".

המשטרה ממליצה להשתמש בדרכים חלופיות.



בתוך כך, כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר" – תושבים ברחוב עמנואל זיסמן בהר חומה מתלוננים כי כבר שבוע ברחוב נחפרו בורות שלא מגודרים – המהווים סכנה להולכי הרגל. דקלה דאנה, תושבת רחוב עמנואל זיסמן, אמא לארבעה ילדים, סיפרה בשיחה עם "כל העיר": "יש לי תינוקת בת שנה וילדים קטנים וכבר שבוע הרחוב ככה. אני לא יכולה לעבור ברחוב עם העגלה והילדים שלי לא יכולים להיכנס לבניין. אי אפשר ללכת במדרכה. מדובר בבורות בעומק של כמטר, והם ככה נשאאים פתוחים, אף אחד לא סוגר אותם כבר שבוע, אין גידור, כלום. יש לי שכנה בבניין שהיא נכה שפשוט לא יכולה לצאת מהבית. בעירייה אומרים לנו שזה בטיפול, אבל כבר שבוע בטיפול? למה מחכים – שיקרה משהו?".

בעירייה טענו כי "מדובר ברחוב הנמצא עדיין בשלבי פיתוח, באחריות מלאה של משרד השיכון. בשל החשיבות הרבה והצורך לשמור על בטיחות התושבים, מנהל הרובע ממינהל תפעול בעיריית ירושלים נפגש הבוקר עם נציגי משרד השיכון, במטרה לוודא כי כל הבורות מסומנים ומגודרים, בהתאם לכל הוראות הבטיחות, על מנת למנוע כל גישה אליהם, בכדי למנוע סכנה לתושבים. בפגישה סוכם כי הבורות ימולאו היום באדמת גן, כל יתרת פסולת האספלט שגרמה למכשולים תפונה, ביציאה מהבתים תבוצע שכבה מהודקת נוספת, לנוחיות התושבים ובנוסף, העבודה שהייתה אמורה להימשך עוד כחודשיים ימים תקוצר".

ממשרד הבינוי והשיכון נמסר: "קבלן הפיתוח הפועל מטעמנו נקט היום באמצעי הבטיחות הנדרשים בהתאם להתחייבויותיו החוזיות, ביניהן שמירה על כללי הבטיחות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר