ניידת משטרה
ניידת משטרה

יידויי אבנים לעבר כלי רכב בשבת בירושלים: נעצר נער חרדי

הנער, בן ה-17, חשוד כי יידה אבנים מכיוון רחוב החומה השלישית (בפאתי שכונת מאה שערים) לעבר רכבים הנוסעים בשדרות חיים בר לב בלילה שבין שישי לשבת. משטרת ירושלים עצרה אותו עוד באותו הלילה

פורסם בתאריך: 22.7.18 17:58

בלילה שבין שישי לשבת הושלכו אבנים לעבר כלי רכב שנסעו בשדרות חיים בר לב – לפי החשד מי שיידה את האבנים הוא נער חרדי בן 17. הנער השליך את האבנים לעבר כלי הרכב מכיוון רחוב החומה השלישית, שבפאתי שכונת מאה שערים.



"במהלך סוף השבוע, בלילה שבין שישי לשבת, התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות יידוי חפצים לעבר רכבים הנוסעים בשדרות חיים בר לב מכיוון רחוב החומה השלישית הנמצא בסמוך", מספרים במשטרת ירושלים. "שוטרים שהגיבו לדיווח והגיעו תוך דקות, ערכו פעילות מבצעית תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו תוך זמן קצת לתפיסתו ומעצרו של חשוד כבן 17, שעל פי החשד יידה חפץ זמן קצר קודם לכן לעבר רכב שעבר במקום ובכך היווה סיכון לכלל משתמשי הדרך. החשוד כאמור נעצר והובא לחקירה במשטרה".

מהמשטרה נמסר כי "תגובה מהירה של השוטרים תוך שימוש באמצעים מתקדמים, הביאה לתפיסתו ומעצרו של צעיר כבן 17 בחשד שיידה חפץ לעבר רכבים הנוסעים בשדרות חיים בר לב במהלך השבת. יידוי אבנים לעבר רכבים ובני אדם הנה מהעבירות החמורות שיש בהן מסוכנות גבוה העלולה להביא לגרימת נזק כבד לרכוש, לפציעה קשה ואף לאובדן בנפש. כנגד אותם חשודים אנו פועלים בנחישות וללא פשרות על מנת להגיע אליהם ולהביאם לדין בגין מעשיהם. זאת למען שמירה על שלומם, ביטחונם ורכושם של האזרחים הנורמטיביים שומרי החוק, המקיימים את שגרת חייהם לאורך כל ימות השנה, ללא כל הבדל דת, גזע ומין".

אילוסטרציה מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

בתוך כך, המשטרה עצרה בשישי שעבר אדם החשוד בגניבה של רכב מחניון פרטי במרכז העיר. ראשיתה של החקירה החלה עם קבלת דיווח במוקד המשטרה בתאריך 5.7.18, לפיו נגנב רכב מחניון פרטי במרכז ירושלים, במהלך הגניבה נגרם נזק לשער החניון ככל הנראה במטרה להוציא את הרכב הגנוב ולהימלט איתו. "חוקרים ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי שהגיעו למקום, פתחו בחקירה", מספרים במשטרה, "במהלכה בוצע שימוש נרחב במספר אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ואספו ראיות וממצאים פורנזיים מהזירה. לאחר ניתוח כלל הממצאים שנאספו מהזירה, איתרו החוקרים את זהותו של החשוד כבן 32 תושב מזרח ירושלים והוא נעצר ביום ו' (20.7) לחקירה במשטרה".

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד עד לתאריך 23.7, ובכוונת המשטרה להגיש נגדו הצהרת תובע וכתב אישום בימים הקרובים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל ממשיכה כל העת לפתח יכולותיה לאיסוף מקצועי ומהיר של ממצאים וראיות, המשמשים את החוקרים בפענוח עבירות מהקלות ועד החמורות ביותר, כל זאת במטרה להגיע בזמן הקצר והמקצועי ביותר לחקר האמת ולהביא החשודים לדין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דפוקים

    לחרדים יש הרבה זמן פנוי ושעמום,
    לא צבא,לא עבודה,לא תורה,
    אז זאת התוצאה של השעמום,הראש שלהם נדפק,ומפנים את זה להציק,להזיק,ולגרום נזקים לאחרים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר