כיכר ספרא
כיכר ספרא

כיכר ספרא: שיפוץ בהשקעה של שני מיליון שקלים

ועדת הכספים העירונית אישרה השבוע תקציב של שני מיליון שקלים עבור שדרוג וקירוי שטח בידוק הקהל בכניסה לבניין 1 בעיריית ירושלים, במטרה לקצר את התורים

פורסם בתאריך: 23.8.18 09:57

האם בקרוב התורים בכניסה לבניין 1 בעיריית ירושלים יתקצרו? ועדת הכספים העירונית אישרה בישיבתה ביום ראשון עבודות שיפוץ, בסכום כולל של שני מיליון שקלים. השיפוצים יכללו בין השאר שינויים בכניסה לבניין 1, המשמש לקבלת קהל – כך שהתורים בכניסה אליו צפויים להתקצר עם סיום העבודות.



במסגרת העבודות תשופץ קומת הכניסה בבניין 1 בעיריית ירושלים – חלק מהכניסה תקורה עבור התורים המשתרכים לפני עמדת הבידוק. כמו כן, יוחלפו שטיחים בלויים בני 25 שנה. השיפוץ יתבצע בחודשים הקרובים ומטרתו היא לקצר את התורים בקומת הכניסה – שבה פועלות עמדות קבלת הקהל.

כידוע, כיום משתרכים לא פעם תורים ארוכים בכניסה לבניין זה – תורים של תושבים המבקשים להיכנס לבניין אך נאלצים להמתין עד להשלמת הבידוק הביטחוני. העבודות שאושרו כעת כאמור יאפשרו, כך מקווים בעירייה, לקצר את אותם תורים ובכך לשפר את השירות לתושב.

יו"ר ועדת הכספים סגנית ראש העיר חגית משה (הבית היהודי) מציינת כי "מדובר בבשורה עבור תושבי העיר. המצב בכניסה לבניין 1, המשרת בכל יום את תושבי העיר, הוא בניגוד לנורמה הרווחת. תושבים רבים נאלצים להמתין בתור המשתרך בחוץ, חשופים לקור או לחום. לאחר השיפוץ יוספו מגנומטרים לקיצור התורים, והקרוסלה הקיימת כיום תוחלף בדלתות נפתחות שיאפשרו כניסה נוחה ונעימה. כמו כן, השטיחים הבלויים יוחלפו בחדשים. לא מדובר בשיפוץ לְשָׁכוֹת, אלא בשיפוץ לטובת התושיבם".

מהעירייה נמסר: "התקציב שאושר השבוע בסך של שני מיליון שקלים מיועד לשיפור השירות לקהל: החלפת שטיחים מקוריים ובלויים בני 25 שנה, שדרוג וקירוי שטח בידוק הקהל בכניסה לבניין 1 וכן קיצור משמעותי של זמן הכניסה לבניין. השיפוץ יתבצע בחודשים הקרובים, והינו חלק ממהלך מקיף ומשמעותי לטיוב השירות לקהל הכולל מערך זימון תורים, אפליקציה עירונית, שדרוג מוקדים טלפוניים ועוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר