העבודות בצומת הרחובות אביזהר משה קול, השבוע
העבודות בצומת הרחובות אביזהר משה קול, השבוע

העבודות ברמת בית הכרם: עומסי תנועה, נתיבים חסומים ופחות מקומות חניה

השבוע החלו עבודות להקמת מעגל תנועה חדש סמוך למרכז המסחרי - בצומת הרחובות משה קול ואביזוהר, שיימשכו מספר שבועות בשעות הבוקר בלבד

פורסם בתאריך: 14.10.18 08:58

עומסי תנועה, נתיבים חסומים וחניות שנלקחו – זוהי תמונת המצב בשבוע האחרון בסמוך למרכז המסחרי ברמת בית הכרם בשל עבודות להקמת כיכר בצומת הרחובות אביזהר ומשה קול. ולמרות כל אלה, התושבים ובעלי העסקים במרכז המסחרי מרוצים. הסיבה: הם אלה שביקשו ויזמו את ביצוע העבודות.



יצוין כי העבודות, שהחלו ביום שני האחרון, יימשכו מספר שבועות בשעות הבוקר, כשהן בעירייה והן במינהל קהילתי בית הכרם מסבירים כי בשל הקרבה לבנייני מגורים ולבית הדיור המוגן "אחוזת בית הכרם" לא ניתן לבצע את העבודות בשעות הלילה.

“כבר כמה שנים שאנו מבקשים מהעירייה לבצע את העבודות עקב מפגעי הבטיחות במקום", מציינים השבוע במינהל קהילתי בית הכרם. “אנו שמחים שבסופו של דבר העירייה הרימה את הכפפה והחלה בצע את העבודות".

עוד מציינים במינהל הקהילתי כי עוד בטרם החלו העבודות נמסרה הודעה מסודרת למינהל ובאזור המרכז המסחרי נתלו שלטים שבישרו על העבודות הצפויות.

"התושבים התלוננו על מוקד מסוכן מבחינה תחבורתית", מוסיף גורם אחר במינהל הקהילתי, "ורעיון הכיכר עלה על מנת להאט את מהירות הנסיעה באזור. העבודות האלו מבורכות למרות שיש בהן חסרונות".

מהעירייה נמסר: "עיריית ירושלים פעלה ויזמה הקמת מעגל תנועה חדש בצומת הרחובות משה קול ואביזוהר. מעגל התנועה בוצע לבקשת המינהל הקהילתי והתושבים והעבודות מבוצעות בתאום עם כלל הגורמים, כולל התושבים. לא ניתן לעבוד בשעות הלילה היות ומדובר בעבודות מרעישות ובצמוד לעבודות בשני צידי המעגל קיים מעון דיור מוגן למבוגרים וכן בנייני מגורים שחלון חדרי המגורים בהם צמודים למעגל. במקום שני מכווני תנועה (שוטרים), שמסייעים להזרמת התנועה בזמן העבודות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר