נינו פרץ (צילום: שלומי הלר)
נינו פרץ (צילום: שלומי הלר)

סוף תקופה במחנה יהודה: יו"ר ועד סוחרי השוק נינו פרץ פורש מתפקידו

בשיחה עם "כל העיר" מסביר פרץ מדוע החליט לפרוש לאחר 3 שנים בתפקיד: "השקעתי הרבה אנרגיות ומשאבים"

פורסם בתאריך: 12.11.18 11:09

איש העסקים נינו פרץ, מהדמויות הבולטות בשוק מחנה יהודה ויו"ר ועד הסוחרים ב-3 השנים האחרונות, החליט לפרוש מתפקידו. בשיחה עם "כל העיר" השבוע מסביר פרץ כי לפרישתו מהתפקיד אין קשר לבחירות לראשות העיר ולעובדה שהמועמד שבו הוא תמך, השר זאב אלקין, הפסיד: "זה לא סוד שהייתי חלק מהכוורת של השר זאב אלקין וסייעתי בכל מה שנדרש על מנת שיבחר. לצערי זה לא הסתייע. אבל ההחלטה לפרוש התקבלה עוד קודם לכן. כבר במהלך הקמפיין הודעתי לשר אלקין שאני רוצה לפרוש מהתפקיד".



למה בעצם?
"השקעתי הרבה אנרגיות ומשאבים בקידום שוק מחנה יהודה במסגרת תפקידי כיו"ר ועד הסוחרים. לפני שנכנסתי לתפקיד היה תוהו ובוהו בכל הקשור לייצוג שלנו הסוחרים מול צמרת העירייה. ברגע שניר ברקת פנה אליי לפני כ-3 שנים וביקש שנשלב ידיים לטובת הסוחרים, נרתמתי בחפץ לב למשימה. אני חושב שהצלחנו להרים הרבה פרויקטים ויוזמות שהצליחו לשנות את השוק מקצה לקצה".

השר זאב אלקין ונינו פרץ (צילום: יובל מרגי)

חלק מהכוורת – פרץ עם השר זאב אלקין (צילום: יובל מרגי)

היו לא מעט ביקורות שאתה למעשה איש של ברקת ושאתה עושה כרצונו?
"מהות התפקיד של יו"ר הוועד בשוק הוא בעיקר ליצור שיתופי פעולה בין הסוחרים לעירייה וראש העיר ניר ברקת במטרה לקדם את השוק לטובת התושבים והמבקרים. ואת זה עשיתי. במהלך השנים שלי בתפקיד הצלחתי להוביל לשינויים רוחביים ודרמטיים בשוק, כמו למשל חידוש גגות והקירוי בשוק, תוספת של מערכות תאורה ואוורור ועוד אינספור שיתופי פעולה. אני חושב שקשר טוב עם ראש העיר רק מועיל לשוק, ואני מאמין שראש העיר הנכנס יופתע לגלות שבעבודה נכון ובשיתוף פעולה אפשר לעשות דברים נפלאים למען הסוחרים בשוק והמבקרים בו".

אחד הנושאים הבוערים בשוק קשור לתמהיל העסקים ושעות העבודה של הברים והמסעדות בלילה. מהי עמדתך בנושא?
"יש למצוא פיתרון שיסדיר אחת ולתמיד את האכיפה נגד בליינים בעיתיים ונגד הלכלוך שנוצר בשעות הלילה שפוגע בכל העסקים. לטעמי צריך להסדיר יותר תאי שירותים במתחם השוק ולהגביר את האכיפה בשעות הלילה כדי למנוע תופעות לא ראויות שאנו עדים להן בשנה-שנתיים האחרונות".

נינו פרץ, ניר ברקת (צילום: פרטי)

קשר טוב עם ראש העיר פרץ עם ניר ברקת (צילום: פרטי)

אם ראש העיר הבא, ייבחר מי שייבחר, יפנה אליך בבקשה שתישאר בתפקיד, מה תשיב לו?
"אם אקבל הצעה אשקול אותה, אבל כבר עכשיו אני יכול להגיד שמה שהיה הוא לא מה שיהיה. כלומר, לתפקיד הזה נדרשת נכונות מצד העירייה להקצות משרד ועוזרים, כי בסך מדובר פה על ניהול אופרציה נרחבת. התפקיד הזה, שאותו ביצעתי בהתנדבות, דורש הרבה יותר משאבים מצד העירייה ואת זה כולם צריכים לקחת בחשבון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאצו ארומה מחנה חהודה

    תודה לך נינו פרץ על שלוש שנים של עשייה מבורכת
    מקווים שתמשיך בתפקידך
    בשביל הסוחרים היית עשר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר