חלק מהכסף שנמצא בבית בדרום ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
חלק מהכסף שנמצא בבית בדרום ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

דרום העיר: רשות המסים איתרה 1.5 מיליון שקלים במזומן שהוסתרו בבית

שוטרים מלווים בכלבן של רשות המסים וכלב המיומן במציאת כסף מזומן מצאו כמיליון וחצי שקלים שהוסלקו והוסתרו בדירתו של חשוד בירושלים בעקבות חשד לביצוע עבירות מסים והלבנת הון

פורסם בתאריך: 1.4.19 17:05

אתמול, ראשון, הגיעו שוטרים וכלבן מלווה בכלב של רשות המסים לבית בדרום ירושלים – הכלב איתר בתוך הבית כמיליון וחצי שקלים, שהוסלקו במקומות שונים ברחבי הדירה. בעל הדירה, כבן 70, חשוד בעבירות מסים והלבנת הון.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

במשטרת ירושלים מציינים כ "שוטרים מלווים בכלבן של רשות המסים וכלב המיומן במציאת כסף מזומן מצאו כמיליון וחצי שקלים שהוסלקו והוסתרו בדירתו של חשוד בירושלים. משטרת ישראל בצוות חקירה מיוחד (צח"מ) עם רשות המיסים הגיעו אתמול (31.3) לביתו של חשוד (שנות ה-70) בדירה בדרום ירושלים בעקבות חשד לביצוע עבירות מסים והלבנת הון".



"במהלך החיפוש, הכלב של יחידת הכלבנים של המכס ברשות המסים, המאומן לאיתור כספים מזומנים, איתר כסף מזומן שהוסלק במקומות שונים בבית. במהלך החיפוש נתפסו שטרות כסף מזומן בדולרים, יורו ושקלים בשווי של כ 1.5 מליון שקלים".

במשטרה מדגישים כי "תפיסה זו היא תוצאה של צח"מ משותף של המשטרה משרד פקיד שומה חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום ברשות המיסים. נפתחה חקירה, החקירה נמשכת".

עוד נסר מהמשטרה: "משטרת ישראל רשות המסים ימשיכו לפעול כנגד אלו המבצעים עבירות הלבנת ההון והמיסוי שלכאורה נסתרות מהעין, משטרת ישראל שמה לה למטרה למצוא את העברייניים ולמצות עימם את הדין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר