עיריית מעלה אדומים, צילום מסך של הוואטסאפ עם המוקד העירוני (צילומים: ד"ר אבישי טייכר, עיריית מעלה אדומים)
עיריית מעלה אדומים, צילום מסך של הוואטסאפ עם המוקד העירוני (צילומים: ד"ר אבישי טייכר, עיריית מעלה אדומים)

חדש במעלה אדומים: הטכנולוגיה והחדשנות בשירות התושבים

עיריית מעלה אדומים השיקה שירות חדשני לפניות למוקד העירוני באמצעות הוואטסאפ. "התושבים ייהנו משירות זמין וקל לשימוש"

פורסם בתאריך: 2.11.19 13:31

בעיריית מעלה אדומים שמו בשנתיים האחרונות דגש על שדרוג מערך הניו מדיה והדיגיטל. תחת זאת, שודרגו האתר העירוני וכן הושקה אפליקציה משודרגת שנותנת מענה לתושבים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הצעד האחרון בשדרוג מערך הניו מדיה התרחש השבוע – השקת שירות חדשני לפניות תושבים למוקד העירוני 107 באמצעות אפליקציית הרשת החברתית וואטסאפ. "מדובר על שירות חדשני, קל, נוח וזמין לרווחת התושבים", מדגישים בעירייה.

השירות מאפשר לתושבים להעביר את פניותיהם/טענותיהם למוקד העירוני באמצעות הודעת טקסט בוואטסאפ ואף לצרף תמונה, מה שמשדרג את הפניות למוקד שנעשו עד כה רק באמצעות טלפון וללא אפשרות ממשית לשלוח תמונה של בעיה או המפגע שבה נתקלו התושבים.

גורמים בעירייה מוסיפים כי "השירות מאפשר לתושבים גישה ישירה למוקד מכל מכשיר נייד, ללא המתנה ובמהירות. הפנייה למוקד צריכה להיעשות בהזדהות מלאה – שם פרטי, שם משפחה וכתובת מדויקת. בנוסף, מתארים את המפגע בצורה ברורה ורצוי לצרף תמונה, והנושא נכנס לטיפול. עם תחילת הטיפול, מקבלים בחוזר מספר פנייה. בירור סטאטוס הפנייה יתאפשר ע"י חיוג למוקד העירוני 107".

עוד מדגישים בעירייה כי "בכך הופך המוקד העירוני שלנו למוקד משודרג וחדשני המאפשר פניה אליו באמצעות טלפון, מייל, פייסבוק ואפליקציה. הפנייה למוקד אפשרית בכל שעות היממה וניתן לפנות אליו בכל אחד מאמצעי המדיה הזמינים, ללא קשר למהות הפנייה. על מנת להקל על התושבים נבחר מספר קליט וקל, המספר הנבחר הוא – 054-6165173. על מנת לשלוח הודעה יש להוסיף את המספר ברשימת אנשי הקשר בטלפון החכם ולשלוח הודעה ממש כפי ששולחים הודעה לחברים או לקבוצות הוואטסאפ שלנו".

בעירייה קוראים לתושבים לעשות שימוש בשירות החדש ומבהירים כי מצופה מן הפונים למוקד העירוני באמצעות הווטסאפ, לעשות זאת תוך קיום שיח הולם. מודגש כי במקרים של שיח שאינו הולם ואינו מכבד, המספר של הפונה ייחסם.

ראש העיר בני כשריאל: "תוספת הוואטסאפ למוקד מאפשרת לתושבים להעביר את תלונתם בלחיצת כפתור, ללא המתנה. העיקרון שלנו הוא לקרב את השירות לתושב ולהקל עליו בכל דרך. בזכות הוואטסאפ ונגישותו נוכל להמשיך ולשפר את השירות, לקבוע סטנדרט חדש של זמינות לתושב ולשמור על מעלה אדומים שלנו נקייה ומסודרת".





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר