חברי ועדת פרס החינוך היישובי עם בכירי עיריית מעלה אדומים, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)
חברי ועדת פרס החינוך היישובי עם בכירי עיריית מעלה אדומים, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: האם פרס החינוך היישובי של משרד החינוך יוענק שוב לעיר?

לאחר שתי זכיות בפרס היוקרתי - מערכת החינוך העירונית מועמדת שוב לזכייה. ראש העיר כשריאל: "התוצאות מדברות בעד עצמו"

פורסם בתאריך: 27.12.19 09:40

מעלה אדומים זכתה כבר פעמיים בפרס החינוך היישובי. כעת, היא מועמדת לקבל את הפרס בפעם השלישית. השבוע ביקרו חברי ועדת הפרס במעלה אדומים, התרשמו מהעשייה החינוכית ושיבחו את הישגי התלמידים.

חברי הוועדה זכו לקבלת פנים בליווי נגני הקונסרבטוריון. ראש העיר בני כשריאל ומנהל אגף החינוך דוד שרת, סקרו את החינוך בעיר, בליווי סרטון, ולסיום הוקרנו מצגות הפרויקטים בעיר.

מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך מאיר שמעוני החמיא וציין כי "יש במעלה אדומים מנהיגות שמתחילה בראש העיר, דרך הצוות המקצועי וחברי המועצה, וזה ניכר ובולט לעין. זה לא מובן מאליו שראש העיר מחזיק בתיק החינוך, ובקיא בכל
הפרטים ועד לפרטי פרטים בכל בתי הספר. יש במעלה אדומים גאוות יחידה, ואנשים שעובדים מתוך תחושת שליחות ומסביב לשעון. בנוסף, יש שיתופי פעולה פוריים בין מערכת החינוך לבין המחוז ומשרד החינוך, ואנו מוציאים יחד פרויקטים רבים בכל מוסדות החינוך. יישר כוח".

יו"ר ועדת הפרס, המשנה למנכ"ל משרד החינוך, נגר, הוסיפה: "במעלה אדומים לא רק מדברים על חינוך, אלא עושים, ועושים נכון, טוב ולעומק. זו פעם ראשונה שבה אני נמצאת עם ראש העיר למשך חצי יום, ושומעת את ה'אני מאמין' שלו, והעובדה שהוא נושא את תיק החינוך היא מסר מאוד חשוב לעיר ולמערכת החינוך. כשרואים את התוצאות, אי אפשר שלא להתרגש. אין הרבה ראשי רשויות שבראש מעייניהם זה החינוך. זה נדיר וזה ראוי לשבח".

ראש העיר כשריאל מסכם ואומר: "יש לנו מערכת חינוך מצוינת, ענפה ומובילה. מעלה אדומים מובילה ומהווה אות ומופת לערים אחרות בתחומים רבים ומגוונים, וספינת הדגל שלה הוא תחום החינוך. יש לנו אנשי חינוך מצוינים, הקמנו את המכון להדרכת הורים ואנו נותנים לתלמידים ולמורים את מיטב הכלים להצלחה. התוצאות מדברות בעד עצמן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר