אירועי הקיץ שעבר במעלה אדומים (צילומים: עיריית מעלה אדומים)
אירועי הקיץ שעבר במעלה אדומים (צילומים: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: אירועי קיץ לוהטים ביולי-אוגוסט

תחת הסלוגן 'אדוMניה' יתקיימו בחודשים יולי-אוגוסט מגוון אירועים. מתחילים ביום ראשון עם מסיבת רחוב בקאנטרי כשביום רביעי ייערך מופע פתיחת הקיץ בהיכל התרבות

פורסם בתאריך: 27.6.19 12:44

מסיבות בריכה, מסיבות רחוב, מופעי ענק בהיכל התרבות ובפארקים, אירועי ספורט, יציאות לאטרקציות ושבוע ילדים ונוער ענק. מכל הטוב הזה וממגוון אירועים נוספים תוכלו ליהנות במהלך החודשיים הקרובים, כל זאת ביוזמת ובמימון עיריית מעלה אדומים.

האירועים כולם מתקיימים תחת הסלוגן "אדוMניה", שיעמוד במרכז הקמפיין הפרסומי של אירועי הקיץ במעלה אדומים. האירוע הראשון יתקיים ביום ראשון הקרוב, 30.6, עם מסיבת רחוב בקאנטרי העירוני.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

שלושה ימים לאחר מכן, ביום רביעי (3.7), ייערך מופע הפתיחה הרשמי של הקיץ בהיכל התרבות. במופע יתארחו הסטאנדפיסט חן מזרחי והזמר יהונתן מרגי.

"עמלנו קשה בחודשיים האחרונים והכנו תוכנית אירועי קיץ עשירה, מגוונת ואיכותית, המתפרסת על פני כל חופשת הקיץ", מציינים גורמים בעיריית מעלה אדומים. "התוכנית היא פרי של עבודה קשה ומאומצת של אגף הנוער במתנ"ס, האגף המוניציפאלי בעירייה, היכל התרבות, המטרו, האגף לקידום נוער ובני הנוער עצמם".

אירועי הקיץ שעבר במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

אירועי הקיץ שעבר במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)


מה עוד בתוכנית האמנותית? בעוד כשלושה וחצי שבועות, בתאריכים 25.7-23.7, יתקיימו בפארק הנוער במעלה אדומים שלושה ימים של פעילויות לילדים ולנוער. בעירייה מציינים כי המבקרים יוכלו ליהנות ממגלשת סלייד דה סיטי, מווייפאאוט, מהקרנות סרטים על מסך ענק ועוד. הכניסה לימי הפעילות המיוחדים חופשית.

גם חודש אוגוסט צפוי להיות גדוש באירועים ובפעילות לבני הנוער אשר נמצאים בחופשה. בעירייה מציינים כי אגף הנוער במתנ"ס מארגן יציאות חד-יומיות לבילוי באטרקציות שונות ברחבי הארץ. בין האטרקציות: ביקור בסופרלנד ובלונה פארק, טיולים בעין גדי ובעין פשחה, וטיול אתגרי בשם "רפסודיה" – במסגרתו ידרשו בני הנוער לבנות רפסודה ולצלוח בעצמם את הכנרת.

בנוסף, יזמה מועצת הנוער העירונית בשיתוף היכל התרבות הקרנות של סרטי VIP. במסגרת ההקרנות (בתשלום של 50 שקלים) יוכלו בני הנוער לצפות בסרטים החדשים ביותר בהיכל התרבות וליהנות ממזנון חופשי שיוגש במסעדת פיאנו.


אירועי הקיץ שעבר במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

אירועי הקיץ שעבר במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)



כמו כן, מועדון הנוער המטרו יהיה פתוח בכל ערב בין השעות 1:00-21:00. בימי שלישי ניתן יהיה ליהנות מערבי נושא גמו קריוקי, לייזר טאג ועוד. בליין ימי חמישי יוכלו בני הנוער ליהנות ממופעים של אושר כהן, נוי פדלון, גיא הוכמן, צוות מנחוס ואמנים נוספים. הכניסה לכל הפעילויות במועדון המטרו בחינם.

מה עוד בתפריט הקיצי? בקאנטרי העירוני, שיארח כמובן מסיבת רחוב ביום ראשון הקוב, יתקיימו במהלך חודשי הקיץ מסיבות בריכה תוססות עם מוזיקה, מתקני מתנפחים על המים והפעלות נוספות.

בפארק הנוער יתקיימו בכל יום ראשון וחמישי אירועי 'אוהל ציפורי לילה'. באוהל יהיו מתנדבים שיקבלו את פני בני הנוער ובמקום ניתן יהיה ליהנות מפיתות בטאבון, משחקי שולחן, כיבוד, שתיה ועוד.

אירועי הקיץ שעבר במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

אירועי הקיץ שעבר במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

במסגרת ההיערכות המיוחדת לקיץ, בעיריית מעלה אדומים דאגו כי מגרשי הספורט בעיר יהיו מוארים עד לשעה 2:00 בלילה, וזאת לטובת בני הנוער שנמצאים בחופשה. בנוסף, אולם הספורט בבית הספר חט"ב דקל וילנאי יהיה פתוח לקהל ב', ד' בין השעות 24:00-20:00. אולם הספורט במצפה נבו יהיה פתוח בימים א', ג' בשעות 24:00-20:30.

בעירייה מציינים כי בחודשי הקיץ יערכו אירועי ספורט שונים בעיר, בהם טורניר סטריטבול וטורניר סטריטגול. בנוסף, יופעלו ליגת קיץ בקטרגל ובכדורסל. כמו כן, יתקיימו אליפויות פינג פונג, אליפות שחייה, אליפות טניס, אליפות באולינג, רכיבת אופניים, ערב שש בש ועוד.

גורמים בעירייה מדגישים כי גם בני הנוער הדתיים מקבלים, כמדי שנה, מענה מיוחד. בין היתר, נסגרו ימים מיוחדים לבריכה עבור בנים ובנות בנפרד, וכן יתקיים טיול לעין גדי אשר מותאמים לבני ובנות נוער דתיים.

"גם על הפן הערכי לא ויתרנו בקיץ הקרוב", מציינים בעירייה, "וגם השנה ייצאו בני הנוער למגוון פעילויות התנדבות. בהן ביקור במחלקות חולים בבית החולים שערי צדק, התנדבות במרכז לילדים עיוורים עם מוגבלויות מורכבות "קרן אור" בירושלים, התנדבות קבוצתית בהוד אדומים ועוד".

ורגע לפני הסיום, או נכון יותר רגע אחרי סוף הקיץ, יגיע לפארק הנוער הזמר דודו אהרון באירוע שמיועד לכל המשפחה. ההופעה תתקיים ב-3.9 והכניסה אליה חופשית.

"אני שמח לבשר שהכנו תוכנית קיץ שהיא ייחודית למעלה אדומים, בכך שהיא משלבת פעילויות של התנדבות ותרומה לקהילה לצד בילוי, מופעים ואטרקציות", מציין סגן ומ"מ ראש העיר גיא יפרח, מחזיק תיק הנוער. "החשיבה היתה לשלב מעורבות חברתית, תרומה לקהילה, פנאי ותוכן ערכי, ואני שמח שהצלחנו. התוכנית נותנת מענה לכל תקופת הקיץ, כך שכמעט מדי ערב יש לבני הנוער היכן לבלות, והכל במחירים מסובסדים מאוד או אפילו ללא עלות כלל".

ראש העיר בני כשריאל: "יש לנו שיגעון של קיץ, שיהיה עשיר באירועים ופעילויות לכולם. התאמנו את מגוון האירועים כדי שיענו על הצרכים של כל הגילאים ובכדי שכל אחד ייהנה ממה שמעניין אותו וקרוב לליבו". 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר