מתנדבי ידידים ונשות מודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מתנדבי ידידים ונשות מודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מודיעין: סיוע לכ-500 משפחות נזקקות

העירייה, בשיתוף פעולה עם עמותות סיוע מקומיות, בתי עסק ותושבים אכפתיים העניקו סיוע בשווי של מאות אלפי שקלים למשפחות חסרות יכולת בעיר

פורסם בתאריך: 21.10.20 07:04

בצל ההתמודדות עם נגיף הקורונה ובשל העלייה במספר המשפחות שנזקקות לעזרה, סייע האגף לשירותים חברתיים לכ-500 משפחות שקיבלו תלושים וסלי בתקופת הסגר.



"אנו מתרגשים כל פעם מחדש לראות את הירתמות הקהילה בעיר לטובת המשפחות היקרות שלנו" משתפת מנהלת האגף לשירותים חברתיים מרינה שדה. "שילוב הכוחות בין האגף לבין אותם אנשים מדהימים הופך אותנו לקהילה חזקה וחסינה תמיד, ובתקופת משבר כמו התקופה הנוכחית במיוחד. תודה רבה על שיתוף שאין כמותו. נוכח התקופה המאתגרת והעלייה בכמות המשפחות שזקוקות לסיוע בעיר, אנחנו נמשיך לסייע ולהסתייע בארגוני המתנדבים לאלפי תושבי העיר".

בין התורמים הנוספים שנרתמו לסייע השנה: "העמותה הצרפתית", עמותת "חזון לישראל", עמותת "עזר מודיעין", חב"ד, קהילת יזמ"ה, "מאור למודיעין", "שלהבת המכבים", "חסד אלעד", בית העסק "אחד לבניין" יחד עם "יצחק מזרחי בע"מ", רשת המזון "ויקטורי", עו"ד ששי אלעמארי ועוד תושבים וארגונים רבים שעזרו לתושבי העיר. פעילות מרגשת נוספת יצאה אל הדרך על ידי תושב העיר, גיל חודורוב, אשר בחר לתרום לניצולי שואה, ועוד תושבים שתרמו וביקשו להישאר אנונימיים בתרומתם המרגשת.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק ההתנדבות מויש לוי מוסיף כי "פעילות ההתנדבות בתקופת החגים מצטרפת לפעילות ענפה ומדהימה של עשרות ארגוני התנדבות ושל אלפי מתנדבים, גם בשגרה וגם בתקופת הקורונה. זו זכות גדולה להחזיק בתיק ההתנדבות בעיר שבה הנתינה והדאגה לאחר מהווים אבני יסוד בהתנהגות התושבים. נקווה שנחזור לתקופה בה המתנדבים יכולים לא רק לסייע מרחוק, אלא גם פנים אל פנים, בחיבוק גדול".

בין השאר, ארגון נשות מודיעין "Modiin Ladies" יחד עם עמותת "ידידים – סיוע בדרכים" יצאו בפרויקט מרגש בשיתוף עם רכזת מתנדבים העירונית, רונית שטייגמן בניאן, במהלכו חילקו המתנדבים, יחד, תלושי מזון לעשרות משפחות בעיר. פרויקט זה הגיע בהמשך לסיוע הניתן כל שנה לכ-500 משפחות אשר קיבלו תלושי/סלי מזון לחגי תשרי.

כמו כן, רכזת המתנדבים באגף לשירותים חברתיים רונית שטייגמן בניאן ציינה כי "השנה, בצל משבר הקורונה, חשיבות הסיוע הייתה עוד יותר רבה ומאתגרת וההירתמות היתה מרגשת. לקראת החגים תמיד מרגש לראות את רוח ההתנדבות והעזרה לזולת. בעיר קיימות דוגמאות רבות לתרומות מרגשות, חלקן אנונימיות לבקשת התורמים. זו עיר מיוחדת שאין כמותה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר