ספסלי "פיקניקורונה" (צילום: עיריית מודיעין)
ספסלי "פיקניקורונה" (צילום: עיריית מודיעין)

מודיעין: היציאה ההדרגתית מהסגר – המהלך העירוני לעידוד קנייה מקומית

במסגרת פיילוט ניסיוני, עיריית מודיעין הציבה ספסלי עץ ושולחנות בפארקים בסמוך למרכזים מסחריים. המטרה: לאפשר לתושבים לקנות מבעלי העסקים ולאכול באוויר הפתוח

פורסם בתאריך: 7.2.21 07:57

הקורונה גורמת לכולנו להעריך את זמן הפנאי מחוץ לבית, במיוחד כשבתקופה זו "יותר בטוח באוויר הפתוח". לכן, בימים אלה, עם היציאה ההדרגתית מהסגר, הציבה העירייה, במסגרת פיילוט ניסיוניף שולחנות פיקניק עם ספסלי עץ בפארקים הנמצאים בסמוך למרכזים מסחריים – ברחוב עמק החולה, לאה אמנו ועמק האלה.

מעבר להתאווררות הנחוצה בימים אלה, ישמשו הספסלים למטרה לא פחות חשובה, והיא עידוד הקנייה מעסקים מקומיים הנמצאים במרכזים המסחריים, כך שכאשר תחזור השגרה המיוחלת ויסתיים הסגר, יוכלו התושבים לקחת את האוכל מהמסעדות ובתי הקפה באיסוף עצמי וליהנות בפארק באופן בטוח מזמן בילוי נעים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעירייה מדגישים כי בזמן הסגר מיועדים הספסלים רק למשפחות גרעיניות או בודדים, ולא עבור מפגשי חברים או משפחה מורחבת, על מנת לצמצם את התחלואה הגבוהה והתקהלות אסורה.

חבר המועצה עמיחי זליג, שיזם את הרעיון: "אחד הדברים שהפכו להיות ברורים ככל שלמדנו לחיות עם הקורונה, הוא שהכי בטוח באוויר הפתוח. בעיר יש מלא פארקים ושטחים ירוקים, וכל מה שחסר בהם הוא אופציה לשבת, לאכול וליהנות כאשר אי אפשר לשבת ולאכול במסעדות עצמן. לכן העליתי את ההצעה לפזר בעיר שולחנות פיקניק שיאפשרו למשפחות גרעיניות לצאת מהבית, לרכוש מזון מהעסקים הנהדרים בעיר, וליהנות מארוחה בטוחה באוויר הפתוח. אני מקווה שבמזג אוויר יפה נראה את התושבים עושים שימוש בשולחנות ונהנים, ואת בעלי העסקים נהנים אף הם מהיוזמה. עם הצלחת הפיילוט אני מקווה לראות עוד שולחנות רבים פזורים ברחבי העיר. בתיאבון ובריאות לכולם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איילת

    מעולה. היה צריך לעשות כבר מזמן. כל הכבוד, אפשר לשים שולחנות גם במרחבים המאווררים של מרכזי קניות כמו הקאנטרי סנטר, רננים, שרבט, מודיעין סנטר וכו ולשפר את נראותם בעזרת העיריה. צריך להמשיך לתת רעיונות לניצול המרחבים הפתוחים שיש לנו והם נכס בתקופה זו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר