מורדות גילה (הדמיה: ביטמן את צור אדריכלים)
מורדות גילה (הדמיה: ביטמן את צור אדריכלים)

מאות יחידות דיור, שטחי מסחר, תעסוקה ופארקים: התוכנית לפיתוח מורדות גילה

במסגרת שיתוף פעולה של החברות 'קן התור' ו'אפסילון' עם משרד השיכון, רשות מקרקעי ישראל וקק"ל יבוצע פיתוח של המורדות הדרומיים של שכונת גילה, שיכלול פיתוח דרכים, תשתיות, שטחי ציבור, פארקים, שטחי מסחר ותעסוקה ותוספת יחידות דיור

פורסם בתאריך: 30.8.22 08:32

״קן התור הנדסה ובניין״ בשיתוף חברת אפסילון יובילו את פיתוח שכונת מורדות גילה, במתחם המשתרע על המורדות הדרומיים של שכונת גילה, כהמשך ישיר למתחם של משרד השיכון ומנהל מקרקעי ישראל לקרקעות המדינה ששווקו ואוכלסו על ידי רמ"י ומשרד השיכון. החברות, ביחד עם קק"ל יפתחו את השכונה בפרויקט מקיף שיכלול פיתוח דרכים, תשתיות, שטחי ציבור, פארקים, שטחי מסחר ותעסוקה וכן מאות יחידות דיור, בשטחים שבבעלותן ובשטחים נוספים שבבעלות הימנותא. בנוסף, צפויה התוכנית החדשה להוסיף בחלק העליון של המתחם תכנון שיימנה מאות יחידות דיור נוספות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 "עבור החברה שפועלת בירושלים באמצעות כל זרועותיה – יזמות, התחדשות עירונית, בנייה ציבורית, שימור ושחזור ותשתיות – מדובר בפרויקט דגל בעיר", נמסר ל"כל העיר". "בשלב זה נמצא הפרויקט בשלבים של תכנון ותיאומים מול כל הגורמים הרלוונטיים בעירייה ובוועדות המקומית והמחוזית. תכנון השכונה החדשה והתוכניות עליהן עמלים אנשי החברה בימים אלה, באים לשמר ולשפר את הצרכים הלאומיים והעירוניים ולספק מענה ופתרונות מגורים ותעסוקה לתושבי השכונה החדשה והשכונות המקיפות אותה".

עוד נמסר כי "במקביל, מקדמת חברת הבת ״קן התור התחדשות עירונית״ בשכונת גילה שורה של פרויקטים ומתחמים בתחום ההתחדשות העירונית, הנמצאים בשלבים שונים. עם קבלת האישור, תציע החברה לדיירי המתחמים הסמוכים אפשרות לשחלוף – זכאות לדירה בשכונה החדשה בתמורה לדירה הקיימת שלהם, וכן אפשרות להשכרת דירות לתקופה ממושכת".

חגית וולף, מנהלת אזור ירושלים ב"קן התור התחדשות עירונית": "הפרויקט בגילה הוא יתד בקרקע עבור החברה. מדובר בפרויקט ענק שיבנה בשלבים, כך שבעשור הקרוב נקים שכונה חדשה ומתקדמת, נייצר צבר דירות משמעותי ונוכל להציע לבעלי הדירות בפרויקטים שלנו דירות כתמורה או לשכירות לתקופת העבודה בבניינים ובמתחמים שלהם. בגילה מתוכננים פרויקטים רבים של התחדשות עירונית ואין ספק שצפויה מצוקה משמעותית של דירות להשכרה באזור, כך שהפרויקט במורדות גילה מהווה יתרון עצום עבור בעלי הדירות בפרויקטים שלנו על פני פרויקטים של יזמים אחרים, כאופציה נוספת עבורם. בימים אלו אנו מקדמים מספר רב של פרויקטים בשכונה ובסביבתה".

 

מנכ"ל החברה יואב קן תור: "אנו גאים להוביל בעיר הבירה של מדינת ישראל פרויקטים רבים בתחומי הפעילות השונים של החברה, כולל פרויקטים ציבוריים ופרויקטים למגורים. לאחרונה סיימנו לחפור את מנהרות הכותל – פרויקט מיוחד במינו ובעל ערך משמעותי שדרש יכולות הנדסיות מורכבות, כשבמקביל ביצענו חיזוק ושימור במגדל דוד ובקשת וילסון. בימים אלו אנו מאכלסים שני פרויקטים של התחדשות עירונית בשכונת רמת אשכול ובקטמון הישנה, כשבמקביל אנו עולים לקרקע עם שלושה פרויקטים חדשים ומקדמים תב"עות לפרויקטים נוספים בעיר".

יצוין כי את תכנון הפרויקט מוביל משרד ״ביטמן את צור אדריכלים״, האחראיים על בניית למעלה מ-13,000 יח״ד בעיר הבירה, לצד הקמת מלונות ומאות אלפי מטרים של מסחר, תעסוקה ומבני ציבור. חברת האחים מרגולין מנהלת את קידום התב"ע מול הרשויות.


מחפשים דירות גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר