(צילום: alexraths/depositphotos.com)
(צילום: alexraths/depositphotos.com)

כך מצליחים תושבי ירושלים לרכוש דירות חדשות בהנחות של 150 אלף שקלים

מחפשים דירה חדשה בבירה מתחת למחיר שיווק? הכירו את "בוטלי בית"

פורסם בתאריך: 30.7.23 15:49

בשורה משמחת לתושבי ירושלים והסביבה. מעתה גם לכם יש גישה למאגר חינמי על דירות חדשות מקבלנים במחירים מתחת למחיר שיווק. לקבלת המאגר >>>

אחרי שנים של פיתוח ופיילוט מוצלח ביותר, המערכת הגיעה לבירה. המערכת יודעת לזהות הורדת מחיר בפרויקטים חדשים ולשלוח לכם את העדכון, ההנחות וההטבות המגיעים לסכום של 200 אלף שקלים מתחת למחיר השיווק. המידע הוא חינמי לחלוטין ומוגש לטובת הציבור.

"מחפשים דירה חדשה למגורים או השקעה? אל תשלמו יותר", אומר אבי ממן, סמנכ"ל השיווק בקבוצה, "המערכת שלנו יודעת לזהות ירידת מחיר בפרויקטים חדשים. כמו כן, היא יודעת לזהות פרויקטים חדשים בשלבי הפריסייל, שבהם המחירים נמוכים בכ-30 אחוז ממחיר השיווק העתידי. בפרויקטים מסוימים ישנם הנחות ומבצעים גדולים, וחלקם מתבצעים מתחת לרדאר. אני שמח להנגיש את המידע הזה, ששווה זהב, לרוכשי הדירות, כי למה לשלם יותר כשאפשר לשלם פחות?".

את המידע ניתן לקבל ישירות לוואטסאפ או דרך המייל בקישור >>>

הדמיה: דיגיטליס

הדמיה: דיגיטליס

ממן מוסיף: "ברבעון האחרון, ועוד במהלך תקופת הפיילוט, המערכת חסכה יותר מ-8 מיליון שקלים לרוכשי הדירות. אנו עושים כל שביכולתנו על מנת שהמידע על הורדת מחירים יהיה מונגש לציבור הרחב. כואב לי לראות רוכשי דירות שמשלמים מאות אלפים נוספים על דירה חדשה בזמן שאצלנו במאגר הדירה נמצאת ב-150 אלף שקלים פחות.

 

 

מהם פרויקטים בשלבי הפריסייל?

"בבירה מתוכננים אלפי דירות חדשות. בכל שכונה קיימים פרויקטים חדשים בתהליכי תכנון. את הפרויקטים בשלב הזה היזמים מוכרים לרוב בעשרות אחוזים מתחת למחיר השיווק ובתנאי תשלום נוחים מאוד, על מנת להריץ את הליכי הפרויקט ולהוציאו לשיווק, ולכם יש את ההזדמנות לגלות על הפרויקטים עוד בשלבים הללו ולחסוך מאות אלפים ברכישת הדירה".

תן לנו דוגמא להנחה?

"במאגר יש כעת דירות חדשות בירושלים בפחות מ-1.8 מיליון שקלים. מידע נוסף לגבי הפרויקט נמצא במערכת.

לסיום, ממן יש בקשה קטנה אליכם: "אם יש לכם חברים או בני משפחה שמחפשים דירה חדשה למגורים או השקעה, שתפו אותם במאגר וחסכו גם להם מאות אלפי שקלים ברכישת הדירה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר