יעקב בוזגלו, מאור בוזגלו (צילומים: ניר קידר)
יעקב בוזגלו, מאור בוזגלו (צילומים: ניר קידר)

דעה | האהבה הראשונה: אשמח מאוד אם בני מאור יגיע להפועל

הפועל ירושלים זו הקבוצה בה גדלתי – אני שמח שהמועדון שהתאחד מחדש עלה לליגת העל. אשמח מאוד אם בני מאור ילבש את מדי הקבוצה וישחק עבור אוהדי הפועל

פורסם בתאריך: 15.6.21 09:42

כמי שגדל בהפועל ירושלים, ברור מאליו שהמועדון יקר לליבי. זכיתי לשחק בימים היפים והמפוארים של המועדון בשנות ה-70 בקדנציה הראשונה שלי, לפני שנמכרתי בסכום חסר תקדים באותם ימים להפועל ת"א. שנים לאחר מכן חזרתי להפועל ירושלים ואף עזרתי לה לעלות ליגה כשכבשתי את השער שהעלה את הקבוצה. מבחינתי אין ולא תהיה קבוצה שאני מזוהה איתה יותר מהפועל.

הרגשות שלי למועדון עזים ועוד בצעירותי הייתי פוקד את יציעי הקבוצה כאוהד מן המניין בימי המגרש בקטמון. את הערכים והחינוך שלי קיבלתי בהפועל ואני גאה שהייתי חלק מהקבוצה בימיה היפים ושזכיתי ללבוש את מדי הקבוצה. אני איש הפועל ותמיד אהבתי את הפועל גם כששיחקתי עונה אחת בבית"ר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בשנים האחרונות עקבתי אחרי הקבוצה מרחוק בצורה לא אינטנסיבית, אבל נשארתי מעודכן, ואף הייתי קרוב לקבל את שרביט האימון של הקבוצה בתקופה של יוסי סאסי ו-ויקטור יונה. השניים האלה לצערי הרסו כל חלקה טובה והיריבות האישית ביניהם הייתה רעה עבור המועדון. שותפים לפעמים לא מסתדרים בעסקים, אבל הם לצערי גרמו לקטסטרופה. אני חייב להודות שלא התחברתי כל כך למיזם של חלק מאוהדי הפועל ירושלים שהקימו את קבוצת האוהדים מקטמון. לא הרגשתי שייך וחלק מכך וזאת למרות שהוזמנתי מספר פעמים על ידי אנשי קטמון למשחקים ולאירועים שונים. הפיצול עשה רע ונוצר מצב אבסורדי שעשה רע לאוהדי הפועל ירושלים.

שמחתי מאוד למשמע האיחוד והאוהדים הוכיחו שאפשר להיות ביחד גם אם יש פערים וגם כשיש מחלוקות. אפשר להשוות זאת לממשלה הנוכחית שקמה ובה יש מפלגות מכל גווני הקשת הפוליטית שיושבים תחת אותה ממשלה, כך גם כל אוהדי הפועל שהפעם יושבים ביחד באותם יציעים. השיתוף בין הצדדים גרם לאיחוד.

הקבוצה עלתה לליגת העל ואני מאוד שמח על כך. הפועל ירושלים זה שם דבר בכדורגל הישראלי ואי אפשר להתעלם מהעבר שלה ומהשנים הגדולות שלה כמועדון חשוב בכדורגל.

לא יהיה קל לאדומים בליגה הראשונה, בכל זאת הם לא היו שם מעל 20 שנה ואני לא יודע כמה לשחקנים היום יש ניסיון בליגת העל וזה בעוכריהם, אבל הם עלו ליגה אז צריך לתת להם קרדיט על כך. אני מקווה שהמועדון ישרוד בליגת העל וצריך להיות מוכנים כבר מהמחזור הראשון. בכדורגל הכל יכול להיות – פתיחת העונה היא קריטית למועדון והם צריכים לבוא מוכנים כי ליגת העל היא לא הלאומית ואני סומך על המאמן שיכין את הקבוצה כראוי.

כיום, אני לא מטפל יותר בענייניו של בני מאור, אבל הייתי מאוד שמח לראות אותו מגיע להפועל ירושלים. אני כבר לא חלק מההחלטות שלו בקריירה, אבל באופן כללי אני יותר מאשמח אם ישחק עבור אוהדי הקבוצה.

לסיום: אם הקהל יבוא בהמוניו כמו שאני זוכר אותו מימי קטמון וימק"א ויתאחד זה יהיה נפלא. יש המון ילדים בעיר שהאבא שלהם והסבא שלהם אוהדי הקבוצה והם כמהים לשמוע את הסיפורים שלהם על ימי העבר של הקבוצה ורוצים להיות חלק מהסיפור של הקבוצה בזמנים אלה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יצחק

    זהו עכשיו אני בטוחח שיעקב מטרפד לבן שלו בכוונה..מה הפועל ירושלים מה?..לך תשחק בעוספייה וזהו…

  2. יצחק

    מיסטר יעקב בוזגלו עד מתי תראה לעשות מה שנוח וטוב רק לך..מה זה אשמח שהוא ישחק עבור האוהדים…ורגעעע מי אמר שיש לו בכלל מה למכור..עדיף שיפרוש ויישאר עם השם הבינוני שלו..עפת על הבן הבינוני מינוס שלך יותר מדיי

  3. צבי פוזננסקי

    חנוכה 1978 הייתי בן 16 ובוזגלו עלה לראשונה . מהיר מאוד והבקיע כמה שערים במשחקים הראשונים שלו. באגף השני היה אפרים עבוש והם היו מהירים ברמות שלא רואים היום. היה אז שיר "ומי היה תמיד גדול בוזגלו מקטמון" . יאללה הפועל .

  4. חיליק

    פשוט אף אחד כבר לא קופץ על המותג הגמור שנקרא בזולו….אז אולי הפועל ירושלים יהיו הפרייר הבא…והעיקר לעשות קופה עוד שנה…

  5. יוסקלה

    אני מכבד כל אוהד ירושלמי (הפועל)
    לא אהבתי עם הנטישה להפועל תל אביב כמו שלא אהבתי את הנטישה של ציון מרילי לחיפה..כמו שלא אהבתי את הנטישה של קטש הבוגד…שחקנים ומאמנים מחליפים קבוצות כמו שמחליפים גרביים..רק אנחנו האוהדים נשארים לבכות דמעות עצב בכדורסל ודמעות שימחה בכדורגל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר