סלובן דראפיץ' ושי ברדה (צילום: ניר קידר)
סלובן דראפיץ' ושי ברדה (צילום: ניר קידר)

דעה | חילוף מהיר: שינוי על הקווים – אחרת זה יסתיים בירידת ליגה

שי אהרון תיקח אחריות ותיפרד יפה לשלום מזיו אריה, שהביך את הקבוצה ולא רק על המגרש, אלא גם בראיון הזוי שהציג באור מגוחך את המועדון. דראפיץ’ וברדה מחכים שתרים להם טלפון, אחרת הכשלון יהיה גם על ראשך

פורסם בתאריך: 27.10.21 16:34

הפועל ירושלים היא כיום הבדיחה של הכדורגל הישראלי. זה לא רק בגלל מה שקורה על המגרש, אלא בגלל מופע האימים המביך של זיו אריה בראיון בתום המשחק לערוץ הספורט לאחר ההפסד להפועל באר שבע. אריה טען שהפועל שלטה בכל פרמטר על מוליכת הטבלה והיתה טובה בהרבה. מביך. גם אם היה בזה שמץ של אמת (ולא היה), לאור מצב הקבוצה, היה עדיף שיגיב בצורה מתונה, הגיונית ופחות מבזה, כי כרגע נראה שהאדומים עושים סבב פרידה מהיר בדרך חזרה לליגה הלאומית.

הרשת של אדליי אדביו הפכה להיות פרוצה לכל דורש והגולים הקלים שהקבוצה סופגת בצורה רכה ונאיבית מזכירים לי קבוצות חלשות שירדו ליגה ללא מאבק עוד הרבה לפני סיום העונה.
שי אהרון לא נקי גם הוא מאשמה ושותף מלא של אריה לניהול, לדרך ובעיקר לבניית הקבוצה החלשה והנוראית שאנחנו זוכים לראות, כך שגם הוא צריך לתת את הדעת על כך. יותר מזה – בקבוצה מנסים באמצעות פעולות קהילתיות להסתיר את הכשלון הנוראי, והאמת? זה לא מסתיר כלל. בסופו של דבר מדובר בקבוצה כדורגל ושם היא נמדדת ולא בקהילתיות שיש שיגידו מוגזמת שבוודאי לא תשאיר את הקבוצה בליגה.
גם אהרון וגם אריה צריכים להיבדק באופן קפדני לאור תצוגות הנפל על ידי הוועד המנהל, שהרי הם אלה שמינו אותם ונותנים להם את הקרדיט הבלתי נגמר. אם ההנהלה לא תעשה שינויי בקרוב, ירידת הליגה שנראית בטוחה משבוע לשבוע תהיה רשומה על הצוות המקצועי הכושל וגם עליהם.
בשלב ראשון – לדעתי חייבים להחליף את אריה שנראה לחוץ, מגוחך, חסר נסיון ולא מחובר לקרקע. אני כבר לא מדבר על עניינים מקצועיים, אלא על התנהלות שמשדרת לשחקנים שהכל טוב והכל בסדר בזמן שהם עדיין לא רשמו נצחון ליגה אחד ומצבת כיבושים שכוללת צמד שערים בקושי רב. כאמור, הקבוצה החלשה בליגה ללא תחרות.
לא בושה להרים טלפון למאמנים בעלי ותק בליגה כדוגמת סלובו דראפיץ’ ושי ברדה, שיכולים אולי להוציא את הקבוצה מהמשבר המתמשך מתחילת הליגה ואולי להחזיר את הפועל למאבק ההישרדות, כי נכון לעכשיו האווירה מסביב לקבוצה היא של “ירידה בטוחה” וזאת למרות שיש עוד המון נקודות בקופה.
שי, תיקח אחריות ותשחרר את אריה מתפקידו, אחרת זה יפול על הראש שלך בלי שעשית נסיונות להציל את הקבוצה.
***
גם קבוצת הכדורסל של המועדון הביכה את עצמה עם הפסד מביש ללא תנאי ליריבה המרה מתל אביב, במה שמכונה קלאסיקו. הכתובת כאמור על הקיר מזמן והקבוצה נראית לא מחוברת ולא מאומנת ובדומה לקבוצת הכדורגל, יש צורך בחילוף על הקווים. אגב, דרוקר וקטש פנויים.
אם זה לא יקרה, בתוספת חילופי שחקנים, הרי שאפשר לסגור את העונה ולהתכונן לעונה הבאה. הקבוצה נראית פשוט רע, האוהדים לא מחוברים כלל לשחקנים ונדמה שיש מלחמת אגו על הפרקט בין השחקנים. ממה שאני שומע ומבין – עמיאל צריך לשים לבד את המפתחות, ככה זה בעולם תחרותי. המותג נשחק והקהל לא מאמין בקבוצה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר