יותם הלפרין (צילום: אורן בן חקון)
יותם הלפרין (צילום: אורן בן חקון)

דעה | סוגיה לא פתורה

הלפרין, קטש או מאמן זר - הפועל נמצאת בצומת דרכים בעמדת הקווים

פורסם בתאריך: 4.11.21 11:12

באחד ממשחקי העונה שעברה בתקופת הקורונה, ישבתי בודד ביציע, וחזיתי בהרחקה של יונתן אלון, שהחליף את קטש לאחר שזה נסע לאמן ביוון.  שמעתי את בעלי הקבוצה אייל חומסקי מבקש מיותם הלפרין לרדת ולפקח על המשחק, שאותו הפועל ניצחה. כבר אז חשבתי שהלפרין הוא הפתרון ואף אמרתי זאת לאשתו של חומסקי לאחר המשחק וביקשתי שתבהיר לבעלה שזה הפתרון הנכון.

דני קליין, אמר לי פעם “שחקנים זרים אוהבים ומעריכים פיגורות על הספסל, שחקני עבר ומאמנים עם רקורד”, הם מעריכים מאוד ונותנים כבוד רב לסוג כזה של מאמנים. הלפרין הוא בדיוק כזה והוא מה שהמערכת צריכה.

לתחושתי, בשלב מסוים הזרים של הפועל פשוט “לא ספרו” את עמיאל ועשו ככל העולה על רוחם, כלומר לא העריכו את המאמן שמולם, והחילוף היה מתבקש לאור הכשלון המקצועי, אבל בעיקר בגלל מערכת היחסים הרעועה עם השחקנים וההנהלה.

להפועל יש עוד סיכוי אחרון במשחק הקרוב נגד הפולנים והיא תצטרך לנצח בפער של מעל ל-11 נקודות כדי להשאיר לעצמה סיכוי, משימה אפשרית רק שלא ברור מי יאמן. הלפרין כך מספרים, לא נלהב להיות מאמן קבוע למרות שיש לו את הכלים להצליח. בסיטואציה כזאת הפועל צריכה להחליט האם היא הולכת על מאמן זר או שאולי ללכת על האפשרות הבטוחה ביותר – החזרת עודד קטש לארנה. האחרון מכיר את הקבוצה היטב, את ההתנהלות בארנה ולא יהיו לו יותר מדי חבלי לידה וגם הדחה שנראית הגיונית לא תהיה רשומה עליו מה שיקל עליו על התחושה מבלי להרגיש אשם במצב. ואולי בכל זאת הלפרין שגרם לגיא הראל וחומסקי לשמחה ישתכנע להמשיך לאמן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר