יותם הלפרין, סולימאן בריימו (צילומים:אורן בן חקון, באדיבות הפועל בנק יהב ירושלים)
יותם הלפרין, סולימאן בריימו (צילומים:אורן בן חקון, באדיבות הפועל בנק יהב ירושלים)

דעה | מוטב מאוחר: החזרה של בריימו מפיחה מעט תקווה – האם זה יספיק לאירופה?

לא בטוח שגם חזרתו של סולימן בריימו הנהדר תעזור להפועל מול הטורקים, אבל לפחות זה מעלה את הסיכויים. וגם - השיח סביב השינויים במבנה המועדון נראה כמו ספין כדי להסית את האש מהכישלון

פורסם בתאריך: 2.12.21 10:33

בצאת השבת קפץ בני משמחה למשמע הידיעה שהוציאה הפועל ירושלים על חזרתו של סולימן בריימו למועדון. בשיחה שניהלנו דקות אחר כך, הסכמנו שעדיף מאוחר מאשר אף פעם לא. ובכן, הפאוור פורוורד המצויhן לא היה צריך בכלל לעשות קאמבק. הוא היה צריך להישאר. להבנתי, ניתן היה בקלות להאריך לבריימו את החוזה שהגיע לסיומו, אבל היה זה אורן עמיאל שלא רצה בו, למרות שאחרים בהנהלה כן חשבו שנכון להמשיך את ההתקשרות. כנראה שגם זה היה חלק מהקרע עמיאל לגיא הראל, שלא הסכימו תמיד עם אותם דברים ולא ראו עין בעין נושאים מסוימים. בריימו, היה מהזרים שלא ברחו בסוף העונה שעברה בזמן משבר הקורונה, הוא נשאר להגן על הסל של האדומים כשזו שיחקה בהרכב דל וחסר, ונלחם כמעט לבדו מול שאר קבוצות הליגה ששיחקו בסגל מלא, ובכך כבש עוד יותר את לב האוהדים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כעת הפועל תיגע למשחק מול קרשיאקה הטורקית כשיש לה את בריימו מתחת לסל, וזה הרבה יותר ממה שהיה לה עד עכשיו. הגבוה הניגרי מגיע בעצם כסוג של “מושיע”, אבל אם היה נשאר קיץ, כנראה שלא היינו מדברים עכשיו על המשחק הקרוב מול הטורקים כמכריע, אלא כנראה שהיינו מדברים על המקום הראשון בבית המוקדם, שמקנה כרטיס אוטומטי לשלב שמינית הגמר. החתמתו של בריימו תגרום ככל הנראה לשיחררו של תון מייקר, כשגם אנתוני בנט צריך להיות על הכוונת לאור יכולתו הפושרת והלא יציבה, והאדומים צריכים לדעתי לחפש שחקן נוסף בעמדות הפנים.

כך או כך, מבחינתי לא נגמרו השינויים, וברור שהפועל צריכה להתחזק בעמדת הרכז, כשיותם הלפרין צריך לשקול על איזה זר נוסף הוD7 מוותר. לו היו הדברים תלויים בי – הייתי נפרד מקייזר גייטס, שלא תורם כמעט, ובאופן כללי הוא לא ברמה הרצויה.

אם נחזור למשחק הקריטי בטורקיה, יותם יצטרך משחק הרואי משלישיית הקו האחורי שלו – אובאסוהאן-אדאמס-קילפטריק כדי לחזור עם נצחון, זאת כמובן עם עזרה של הרכש החדש-ישן שהגיע השבוע (בריימו), שיעזור לאיתי שגב להחזיק את הקו הקדמי מול אלכס טיוס.

בעניין אחר. באחרונה יש פרסומים רבים על שמות שונים של בעלי עסקים יהודים אמריקאיים הקשורים לקבוצה.

יש לציין כי לא ראיתי שום הודעה רשמית בעניין מהמועדון או התייחסות לכך באופן פומבי, פרט לראיון של מייקל דייויס, בעל השליטה לפי הפרסומים בערוץ הספורט. השמות השונים של כאלה שאולי יהיו חלק מהמועדון (ברנט) וכאלה שהיו (משה גרינברג) נראים יותר כמו ספין שנועד “לבלבל את האויב", כשלפעמים נדמה לי שהמידע שהגיע לעיתונאים המסקרים את המועדון הוא לכאורה במכוון כחלק מהתוכנית להסיח את דעת הקהל ולהסית את האש לכיוונים אחרים ולא אל עבר קברינטי המועדון המיואשים מהכשלון המתמשך בשנתיים האחרונות. כל הנושא נראה לי עמום, לא ברור ובעיקר מבלבל. חבל שמישהו מבין אנשי ההנהלה הנוכחית של הפועל לא עושה סדר בעניין ומספר לאוהדים היכן הדברים עומדים. אני יודע רק דבר אחד – אני מעריך ששום דבר מהותי לא יקרה השנה בעניין הבעלות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר