זיו אריה, אונדז'יי באצ'ו (צילומים: אורן בן חקון)
זיו אריה, אונדז'יי באצ'ו (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | רענון שורות: הפועל חייבת להת חזק בצורה משמעותית

טוב עשו שי אהרון וזיו אריה שהשאירו את גיא בדש ואונדז'יי באצ'ו, אבל פרט אליהם הפועל צריכה להתחזק גם ברכש זר וגם בישראלים. בקבוצה מדברים הרבה על שחקני בית, אבל עד כה אין משם בשורות גדולות

פורסם בתאריך: 2.6.22 16:52

הפועל כידוע, עמדה במטרה ונשארה בליגה, אבל אין לה סיבה לצאת במחולות. לא מדובר באיזה הישג יוצא דופן, בוודאי עם קבוצות חלשות להחריד כמו מכבי פ"ת ונוף הגליל, שאיתן היא התמודדה, כאשר בארבע מתוך שבע העונות האחרונות כמות צבירת הנקודות היתה מורידה את האדומים.
שי אהרון התעקש על זיו אריה וסביר להניח שהיה ממשיך איתו גם אם הקבוצה היתה משחקת בעונה הבאה בלאומית ונשאר נאמן לו, אבל לדעתי – כל מאמן בליגה, בוודאי בכיר ועם ניסיון – היה מסיים את הסאגה הזאת הרבה קודם ועם כדורגל איכותי יותר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


נראה שבהפועל לא הפנימו שהכדורגל של היום הוא "שואו", הקהל רוצה אטרקטיביות, כן גם מקבוצות לא גדולות. אני בטוח שעם מאמן אחר האדומים היו צוברים יותר נקודות ולא נקלעים למאבקי תחתית מותחים. מהפועל של השנה, ובמיוחד מהצוות המקצועי, לא ראינו גדולות ונצורות. הקהל לא הגיע בהמוניו בגלל הכדורגל המשמים, לא ראיתי שום פריצה של שחקן בית למרות נסיון לשלב אותם. בנוסף לכך, אי אפשר לשכוח את פארסת הדרבי ואת הראיונות ההזויים של אריה. אני מציע לשי לקראת העונה הבאה שיביא למאמנו מורה לתקשורת כדי שיעבוד איתו איך מתראיינים מול מצלמה, אחרת אריה ימשיך לככב בבובה של לילה.
סגל הקבוצה צריך לעבור רענון רציני. ויליאם אגאדה ואדוארדו גררו לא ימשיכו, ופרט לאונדז'יי באצ'ו ואילוז' יאו שנתנו עונה טובה – השאר היו פחות מרשימים ואין סיבה להשאיר אותם. חלק מהסקת המסקנות היא החתמת זרים וישראלים עם נסיון. יש כמה זרים בארץ שבהחלט יוכלו לשדרג את סגל האדומים. ולא יזיקו גם ישראלים עם רקורד בליגת העל, כדי שיעזרו לשחקנים הצעירים של המועדון והכל על מנת שלא להיקלע שוב למאבקי תחתית.
גיא בדש, ללא ספק השחקן הכי מרשים של הפועל העונה, הוחתם לעונה נוספת, וזו החלטה נכונה וטובה של צוות המקצועי.
בדש הוא וירטואוז, הבודד בקבוצה שיש לו יכולות טכניות גבוהות ושמסוגל לבצע מהלכי כדורגל התקפיים ברמת ליגת העל. הוא אחד השחקנים הישראלים היחידים שראוי שימשיכו. בדש, שבקרוב יהיה בן 28, אז כבר אפשר לצפות ממנה לעונה טובה עוד יותר, לאחר שצבר עוד דקות משחק בליגת העל והרשים ביכולותיו. בנוגע לבאצ'ו, אז כפי שכתבתי קודם הבלם הצ'כי המצויין היה מעוז ההגנה, יציב במשחקו וללא ספק אחד השחקנים הטובים ביותר העונה של הפועל.
פרט לשחקני רכש זרים וישראלים שצריכים להגיע, יש במקביל לפתח ולקדם את שחקני הבית על מנת שיהיו עוד שחקני בית שיעשו פריצה וישחקו דקות משמעותיות פרט לגוני נאור, הראל שלום ואווקה אשטה, כי בסופו של דבר אג'נדת קידום שחקני הבית נחרטה על דגל המועדון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר