סים סנדר ונה (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
סים סנדר ונה (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

שינוי עכשיו | דעה

למרות הנצחונות האחרונים, אסור לטעות - הפועל נראית לא טוב וזקוקה לשינוי

פורסם בתאריך: 4.11.22 00:55

המונח "הפסידו לדייגים" השתרש אי שם בשנות ה-90, כאשר בית"ר ירושלים הפסידה לבודה גלימט הסקנדינבית באחת המסגרות האירופאיות. ביום שלישי האחרון, יום הבחירות, שיחקה הפועל נגד קבוצה מדנמרק, מדינה שלא ידועה כמעצמת כדורסל, אפילו לא בדרג הבינוני באירופה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


האדומים אומנם לא הפסידו, אבל לא היו רחוקים מכך וגירדו נצחון לאחר תצוגת נפל מול יריבה חלשה מאוד. הניצחון אולי משאיר תקווה להמשך הדרך של הפועל בליגת האלופות של פיב"א, אבל בראיה מפוכחת קדימה – כנראה שמדובר בקבוצה ללא עתיד, אלא אם ייעשו שינויים במצבת השחקנים. הפועל לא נראית טוב, נראית חסרת כשרון ואיכות וברור כשמש בשלב הזה שאין מנוס מחילופי שחקנים, שישפרו את הקבוצה כדי שזו תוכל לעשות יותר במפעל האירופאי וכמובן במסגרת הליגה.
אפשר לראות שאלכסנדר דז'יקיץ' כבר לא סופר את הפורוורד האסטוני סים סנדר ונה, שתרומתו נמוכה מאוד ושואפת לאפס והוא יצטרך לפנות בקרוב את מקומו לזר אחר. שחקן זר אחר שמגלה יכולת חלשה הוא ספידי סמית'. הרכז הובא כדי להוביל את הקבוצה ותחת ניהול המשחק שלו אנחנו מקבלים קבוצה מאוד מוגבלת, נטולת כשרון כשקבלת ההחלטות שלו לוקה בחסר והוא מרבה לאבד כדורים ולא מספק כמעט יכולת קליעה בצד ההתקפי, דבר שהפועל משוועת לו כל כך והוא גם הוא צריךל למצוא את מקומו על המטוס בקרוב. דזי'קיץ' צריך להחליף את שניהם בהקדם האפשרי אם היא רוצה להציל את העונה.
גם מצבת השחקנים הישראלית לא חסינה. כשעוז בלייזר הגיע ממכבי ת"א חשבתי שהגיע שחקן איכותי שיתרום רבות, אך למרות שלא שיחק בדנמרק בגלל פציעה ממנה יעדר עוד מספר שבועות, הוא לא הצליח להיכנס לעניינים ועכשיו אחרי הפציעה זה עוד יותר יקשה עליו. הפציעה מקצרת את הסגל הישראלי המימלא קצר באיכות כשאיתי שגב מאכזב ונועם דוברת לא מראה יציבות ואין ספק שהמאמן צריך לחפש חיזוק בדחיפות גם בגזרה זו, כשאפשר לחשוב על טי ג'יי קליין המתאזרח שהוא פנוי ללא קבוצה שיכול להגיע ולחזק את הסגל הישראלי. כך או אחרת, אין לאף אחד סיבה להתרשם משלושת הנצחונות האחרונים על קבוצות חלשות כשהפועל פשוט זקוקה לשינוי בסגל באופן דחוף.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר