מנסים להחזיר אותו להפועל - אמארה סטודמאייר (צילום: ניר קידר)
מנסים להחזיר אותו להפועל - אמארה סטודמאייר (צילום: ניר קידר)

"שחקנים בהפועל שוחחו עם אנשי המועדון על החזרת אמארה"

ל"כל העיר" נודע כי קרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון וטרנס קינזי מנסים לשכנע את ראשי הפועל להחזיר את הסנטר לקבוצה

פורסם בתאריך: 18.10.17 20:54

האם אמארה סטודמאייר בדרך חזרה להפועל? ל"כל העיר" נודע ששלושת הזרים הבכירים של הפועל – קרטיס ג'רלס, גרום דייסון וטרנס קינזי, שנמצאים בקשר טוב ורציף עם הסנטר, מעבירים באחרונה מסרים להנהלת הפועל כדי להחזירו לקבוצה.

סטודמאייר, כך נודע ל"כל העיר", מוכן לחזור לקבוצה אך בשיחות שהוא מנהל עם השחקנים ועם אנשי הקבוצה הוא מזכיר לא אחת את העובדה שהמאמן פוטיס קציקאריס לא רצה אותו בקיץ, מה שהוביל לבסוף לפרישתו. סטודמאייר, כזכור, אף ציין זאת בהודעת הפרישה שלו כשאמר: "למרות שהייתי רוצה לחזור לעונה נוספת, הצוות, המאמן ואני לא הצלחנו למצוא לי תפקיד שהרגשתי שיאפשר לי לתרום בצורה משמעותית, באופן שבו תמיד הייתי רגיל לתרום".

"שחקנים בהפועל, בעיקר הזרים ששיחקו כאן בעונה שעברה, בטוחים שהמנהיגות ומשחק ההגנה של אמארה יכולים מאוד לעזור לקבוצה במצבה הנוכחי", מציין גורם המקורב לאחד מהזרים. "הם שוחחו בנושא עם אנשי המועדון על החזרת אמארה ושוחחו גם עם אמארה עצמו על האפשרות שהוא יחזור לקבוצה".

מנסים להחזיר את סטודמאייר - ג'רלס ודייסון (צילום: ניר קידר)

מנסים להחזיר את סטודמאייר – ג'רלס ודייסון (צילום: ניר קידר)

השיחות הלא רשמיות הללו עם סטודמאייר, שלדבריו חזר להיות בעל מניות בהפועל לאחר פרישתו, מתקיימות על רקע המצוקה שבה נמצאת הפועל מאז תחילת העונה. האדומים, וזה לא סוד שמור, נראים רע מאוד כשיותר מכל בולטת חוסר הכימייה והחיבור בין חלק גדול מהשחקנים לבין המאמן קציקאריס, כשבעיקר אמורים הדברים באשר לקרטיס ג'רלס וג'רום דייסון.

עד כמה היחסים ביניהם רעועים היה אפשר ללמוד במסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה ערב המשחק נגד בודוצ'נוסט – אז מתח ג'רלס ביקורת חריפה ומפורשת על קציקאריס כשאמר: "המאמן לא עובד איתנו על הגנה, וזו התוצאה".

וההגנה היא בהחלט נושא כאוב העונה בהפועל, וסטודמאייר שהפגין נוכחות הגנתית מרשימה בעונה שעברה, בהחלט יכול לסייע בה. בהפועל, כמובן, מודעים לבעייתיות. חסרונו של טרנס קינזי הפצוע, מי שכונה בעונה שעברה שר ההגנה, מורגש עד מאוד, כשהמצב חמור עוד יותר בצבע, שם פרט לריצ'רד האוול (שלא שיחק נגד בודוצ'נוסט לאחר שפרק את האגודל), אף אחד מהגבוהים לא שומר כמו שצריך.

יסכים להחזיר את אמארה? קציקאריס (צילום: ניר קידר)

יסכים להחזיר את אמארה? קציקאריס (צילום: ניר קידר)

בהפועל, כאמור, מודעים לחולשת ההגנה ושוברים את הראש מה לעשות ועל כן גם שמו של סטודמאייר עולה. בצוות המקצועי מבינים שהצבע פרוץ ושאין מי שיגן על הטבעת, כפי שעשה האולסטאר בעונה שעברה. אלן אומיץ' הוא בעיקר שחקן התקפה טוב, שבהגנה מראה רגליים איטיות, לא מסתדר עם חילופים, לא מספיק אגרסיבי ולא מהווה מטרייה אווירית. גם אוסטין דיי הוא בעיקר שחקן התקפה ולא אחד שיאטום את הצבע, וכאשר ריצ'ארד האוול נעדר – כפי שקרה נגד בודוצ'נוסט בשלישי האחרון, ההגנה הרכה של הגבוהים בולטת עוד יותר.

בהפועל סירבו השבוע להתייחס לנושא, אך ל"כל העיר" נודע כי אנשי המועדון משוחחים על העניין עם המאמן קציקאריס ומנסים לשכנע אותו שחזרה של סטודמאייר למדים האדומים תסייע עד מאוד מהבחינה המקצועית וגם מבחינת חדר ההלבשה, שכן סטודמאייר היה בעונה שעברה עוגן של ממש שחיבר בין כולם, גם כשהוא לא היה מרוצה מבחינה מקצועית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלון

    חייבים את אמארה גם בהתקפה הוא היחידי שמשחק מעל הטבעות ודופק דאנקים
    אם אמארה יאאלה הפועל בלי אמארה מכבי ביורוליג יותר מעניינת

  2. איתן יאיר ויאלה הפועל

    כרטיס גרלס הואף קינזי פצוע דייסון לא החלתי ואמרה גרוע ביגללו היפסדנו בגמר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר