רן בן שמעון (צילום: אורן בן חקון)
רן בן שמעון (צילום: אורן בן חקון)

בית"ר ירושלים נפרדת מרב"ש: "הגיע לאימונים על ניוטרל"

בבית וגן מסבירים השבוע למה המאמן פוטר. גורם במועדון: "היו טענות מצד השחקנים שהם מתקשים לשחק כדורגל כשהוא כל הזמן צועק עליהם"

פורסם בתאריך: 13.2.17 16:12

יום ראשון בבוקר, בית וגן. רן בן שמעון מגיע, כהרגלו, למתחם האימונים של בית"ר בבית וגן. המאמן מנהל שיחה טראנס-אטלנטית קשה עם הבעלים אלי טביב, שמבקש ממנו לגשת למנכ"ל משה דמאיו כדי לסגור את כל פרטי עזיבתו מהמועדון.

לאחר מספר דקות יוצאת הודעה רשמית מבית"ר שבה נאמר כי "בעצה אחת החליטו שני הצדדים להיפרד. המועדון מודה לרן על הדרך המשותפת ומאחל לו בהצלחה".

הפיטורים של בן שמעון, גם אם היו על הפרק, היו בסופו של דבר די מפתיעים. במשך חודשים ארוכים גיבה הבעלים טביב את המאמן גם כשהתוצאות, ובעיקר היכולת, היו רחוקים מלהשביע רצון. כך שלמרות התיקו נגד בני יהודה ביום שבת, את הפיטורים של המאמן יום למחרת אף אחד לא צפה. הם הגיעו, כך נודע ל"ספורט כל העיר", לא בגלל התוצאה אלא בשל חוסר שביעות הרצון של טביב מההתנהלות השוטפת של המאמן, שסירב לקבל עצות ולשנות.

אז מה הוביל לפרידה? ראשית חשוב לציין כי המאמן לא זכה לאהדת הקהל, להיפך, אבל לא זו הסיבה, אחרת הפיטורים היו נעשים קודם לכן. הרבה קודם לכן. גם היחסים העכורים של המאמן עם חלק מהשחקנים היו ידועים כבר זמן מה, למרות שהדברים שאמרו אורי מגבו, שמעון אבוחצירה ולידור כהן לאחר עזיבתם תרמו.

"באחרונה רן הגיע לאימונים על ניוטרל", מסביר גורם בבית וגן. "בנוסף, הוא הגיע בגישה של אני רן בן שמעון, אני יודע לדבר ואני יודע לצאת מכל מצב. זה לא עבד".

גורם שני במועדון מוסיף וטוען כי "רן עשה הרבה טעויות השנה, וכך גם במשחק האחרון שלו נגד בני יהודה. בנוסף, היו טענות מצד השחקנים שהם מתקשים לשחק כדורגל כשהוא כל הזמן צועק עליהם, בעיקר מדובר על המגנים ושחקני הכנף".

אחד מאותם שחקנים שסבלו הרבה מצעקותיו של המאמן היה המגן השמאלי מרסל הייסטר. ל"ספורט כל העיר" נודע כי ביום עזיבתו של המאמן את בית וגן ניגשו מרבית השחקנים ונפרדו אישית מהמאמן, הייסטר לא היה ביניהם ואף הדף את הניסיונות של גורמים מסוימים שביקשו ממנו לעשות כך. הייסטר לא היה היחיד, גם קלאודמיר פריירה, אריק סאבו ויוהאן אודל לא הרגישו צורך מיוחד להיפרד מהמאמן באופן אישי".

אחד מהשחקנים שנפרדו מבית"ר בחלון ההעברות האחרון מוסיף וטוען כי "בית"ר עם בן שמעון לא נהנתה מכדורגל. הרבה שחקנים סבלו, הוא היה מוריד את הביטחון לכל מי שהיה מתקרב לקו. הכל היה מגעיל".

מנגד, אחד משחקני בית"ר טוען כי "אני מבואס שהוא עזב, אבל זה חלק מהכדורגל. אני יודע שהיו שחקנים שלא אהבו אותו, וזה בסדר, אבל היו לפחות עשרה שחקנים שכן אהבו את בן שמעון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר