זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)

דעה | אריה מוג לב: הגישה התבוסתנית של זיו אריה מוציאה שם רע להפועל

נכון, זו מכבי תל אביב - אבל עם גישה לוזרית שכזו מצד זיו אריה, הפועל לא תגיע לשום מקום. גם הרכב עם 0 חלוצים לא בדיוק יוביל לאנשהו | טור דעה

פורסם בתאריך: 16.1.22 13:52

1. "ונניח שהכדור יגיע לגיא בדש, מה הוא יוכל לעשות איתו בלי חלוץ? המטרה של הפועל ירושלים היא רק להעיף את הכדור ולהגיד למכבי – בואו תתחילו התקפה חדשה". מוטי איווניר אף פעם לא נמנה עם הפרשנים החביבים עלי, אבל אפילו הוא הבין שהסיכוי של הפועל ירושלים למצוא את הרשת ללא חלוץ לא באמת קיים, וזהות היריבה כלל לא משנה.

לאחר שהפועל השיבה בקול תרועה את וילי אגאדה כל הדרך מאיחוד האמירויות, התברר שמאמן העל של הפועל עשה זאת רק כדי שיישב מתחת לשמיכת הצמר על הספסל בין עידן שמש לאחמד סלמן, ויראה איך המושג "חלוץ" מקבל בקבוצה הזו ממד נוסף ובלתי נסבל של ערטילאיות.

ולמרות זאת, זיו אריה היה רחוק בסך הכל ארבע דקות תוספת זמן מלהגיע זחוח לעמדת הראיונות, ולספר שהוא גדול עד כדי כך שסחט נקודה ביתית מקבוצה שגדולה עליו בכמה מספרים, לאחר שעלה מערך מהפכני של 0-4-6. איך זה נגמר בסוף, כולם יודעים.

2. משהו הרי חייב להשתבש אצל הפועל – אדום מיותר, פנדל מגוחך, 6 זרים, יו ניים איט. אמש הגיעה הפציעה המוקדמת של גיא חדידה. "אולי בדש יירד קומה ואריה ירכיב חלוץ?", תהו בעמדת השידור, והוכיחו עד כמה כשלו בהכנת שיעורי הבית, שלא לדבר על היכרות בסיסית עם האיש על הקווים. הרי אם אין חלוץ ונפצע קשר התקפי, נסללה דרך מופלאה להתחפר עוד יותר מאחור עם רוסלן ברסקי, הידוע גם בכינויו "אכזבת העונה".

"זו מכבי תל אביב. מה ציפית, שנשטוף את המגרש?", התרעם המאמן בסיום על שדר הקווים. אחר כך הוא גם העז לנשוף בהבל פה קר את צמד המילים: "לחצנו גבוה". דוגמה ומופת של אימון, ועוד יותר של האמת בפרסום.

3. במחצית השנייה שוגרו בשעה טובה למגרש כמה שחקנים שלכאורה יוכלו לגרום להפועל להוות פקטור במשחק, וכהרגלו של המאמן – לא בסדר הנכון. הדבר היחיד שזיו ראוי עליו למלוא המחמאות הוא ההבנה שאם יקפיא מספיק זמן את דניאל פרץ ולא יספק לו תעסוקה, יתאבנו כפפותיו ברגע האמת והכדור שנגח עידן שמש יחמוק ביניהן. את הפרצוף המתוסכל של הכובש קשה היה לפספס, כמו גם את העובדה שימיו במועדון שממשיך להתאכזר אליו על לא עוול בכפו – ספורים.

 

 

4. לקראת הסיום הגיעה הסחת דעת לא צפויה שספק אם זקני העיר האדומים זוכרים דומה לה. השופט טעה לטובת הפועל ובמקום להעיף את בדש באדום לאחר שהעיף באוויר את מתן חוזז, דווקא האחרון ספג שני צהובים הזויים תוך שתי דקות והפועל מצאה עצמה בתנופה וביתרון מספרי.

בליל הנתונים הזה יכול היה לסייע להשלים מהפך שיתויג באותיות אדומות לצד נגיחת הזהב ההיא של ויקטור פאצ'ה מול אותה קבוצה בדיוק, אבל בפועל בלבל לחלוטין את האיש שמגדיר בכל שבוע מחדש בונקר מהו. במקום לטוס קדימה, הפועל המשיכה ללכת אחורה בפחד מתוך מטרה לשמור על נקודה, מול קבוצה המומה וזועמת שספק אם התכוונה בכלל ללחוץ בדקות שנותרו.

התוצאה: מי שיתייגו את המשחק הזה באלבומם הפרטי הם דווקא גבי קניקובסקי ועידו שחר, שהתהדרו בשערי בכורה מכריעים במדים הצהובים. כמה טוב (למכבי) שיש הפועל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר