אוהדי הפועל, מתן אדלסון (צילומים: fiba.com', אורן בן חקון)
אוהדי הפועל, מתן אדלסון (צילומים: fiba.com', אורן בן חקון)

דעה | החלום ושברו

למרות ההפסד המאכזב, אפשר להיות גאים באוהדי הפועל שנתנו הצגה במאלגה. מתן אדלסון יכול להיות רגוע ועליו לשמור על הקיים גם אם יש לו רצונות יורוליג

פורסם בתאריך: 18.5.23 11:48

כמה חבל שאני לא יכול לפתוח את הטור שלי כשהפועל ירושלים היא הזוכה בליגת האלופות של פיב"א ולספר על החגיגות הכיכר ספרא. כיוון שבספורט עסקינן, אז צריך לדעת גם להפסיד, על אף שמדובר בהפסד כואב מאוד, צריך להודות שבון היתה פשוט טובה יותר.
הדרך לגמר היתה נהדרת. ההתחלה אמנם היתה מקרטעת עם הפסדים ונצחונות דחוקים, כולל מול באקן הדנית, אבל אט-אט הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' החלה להתחבר ועברה את כל המשוכות הקשות שיש ל-BCL להציע – דיז'ון ושטרסבורג הצרפתיות, א.א.ק אתונה בסדרה שתיזכר לעד, ובשלב חצי הגמר נצחון הירואי על טנריפה, אלופת המפעל בשנה שעברה, וקבוצה חזקה ואיכותית גם בליגה הספרדית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

התצוגה של האוהדים הייתה מדהימה. פנומנלית. למעלה מ-4,000 אדומים צבעו וחגגו ברחובות מאלגה במשך שלושה ימים, ערכו תהלוכות מכבדות ללא טיפה של אלימות וכמובן נתנו דחיפה אדירה מהיציע לקבוצה שעל הפרקט. אחרי הנצחון בחצי הגמר על הספרדים, כבר היה נדמה שאפשר לעשות את זה ולהביא את הגביע לירושלים, אבל לבון היו תוכניות אחרות.
למעט ליוואי רנדולף, אף אחד לא הגיע למשחק. גם לא המאמן הנהדר היה פחות חד ממה שאנחנו מכירים. ייתכן שבון חזקה מהפועל, המאמן הפיני הימם את הסרבי של הפועל עם הגנה אגרסיבית שהגבילה מאוד את האדומים שנראו אובדי עצות. כל כך רצינו שההישג מ-2004 עם זכיה בגביע היול"ב ישוחזר, אבל כרגע הוא נשאר הגביע האירופי היחיד שיש לנו בארון, אבל אני מאמין שזה עוד ישתנה בהמשך.
אם אני קורא את המפה נכון, תחת מתן אדלסון הפועל תירשם כנראה למפעל המתחרה, יורוקאפ, כדי לנסות ולהגיע ליורוליג. תקציב השחקנים הולך לגדול. אם הבעלים החדש יפנים שיש לו מאמן אדיר על הקווים ויתן לו לעבוד בשקט וביסודיות הוא ירוויח גם בעונה הבאה קבוצה מוצלחת. אבל עוד חזון למועד, וכרגע הפוקוס צריך להיות על קרב אליפות המדינה וזה בהחלט אפשרי, במיוחד שיש יתרון ביתיות עד לגמר שגם כנראה, אם לא יקרה משהו חריג, נפגוש את מכבי לסדרה שבה הכל פתוח לגמרי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר