הדמיית פרויקט 'יורו בפסגה (הדמיה רן)
הדמיית פרויקט 'יורו בפסגה (הדמיה רן)

פסגת זאב: החל שיווק 122 יחידות בפרויקט 'יורו בפסגה'

הפרויקט, שעליו אמונה חברת יורו ישראל, כולל ארבעה בניינים בני 11 קומות. דירת ארבעה חדרים נמכרה באחרונה ב־1.65 מיליון שקל. דירות חמישה חדרים מוצעות במחיר התחלתי של 1.85 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 25.6.17 09:34

עשר יחידות דיור שווקו באחרונה על ידי חברת יורו ישראל, שבונה את פרויקט 'יורו בפסגה' בשכונת בפסגת זאב. במסגרת הפרויקט מוקמים ארבעה בניינים בני 11 קומות, שבהם 122 יחידות דיור בתמהיל מגוון, שכולל דירות ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. אכלוס הפרויקט, שבנייתו החלה באחרונה, צפוי לקיץ 2020.

מחברת יורו ישראל נמסר כי שיווק הפרויקט החל לפני שבועות ספורים, ביחד עם התחלת השיווק. עוד נמסר מהחברה כי הפרויקט לא יכיל שטחים ציבוריים אלא רק שטחים לרווחת הדיירים.
מחירי הדירות, כך לדברי גורמים בחברת יורו ישראל, עומדים על החל מ־1.65 מיליון שקל לדירות ארבעה חדרים, כשדירות בנות חמישה חדרים מוצעות למכירה במחיר התחלתי של 1.85 מיליון שקל. מהחברה נמסר כי בין עשר הדירות שכבר שווקו, דירת ארבעה חדרים בקומה ה־6, ששטחה 88 מ"ר והיא כוללת מרפסת, מחסן וחניה, נמכרה תמורת 1.65 מיליון שקל.

חדש בירושלים: מענק כספי לעולים חדשים ולתושבים חוזרים 

הר חומה: קומפלקס ספורט ענק יוקם בשכונה 

האם תמ"א 38 גוברת על תוכנית המתאר בבית הכרם? 

 

"בניגוד להנחה הרווחת שאין מספיק קרקעות לשיווק בירושלים וכי העיר הולכת לקראת מסה גדולה של התחדשות עירונית, 'יורו בפסגה' הינו פרויקט רגיל של מינהל מקרקעי ישראל והוא אינו פרויקט התחדשות עירונית", נמסר מחברת יורו ישראל. "פסגת זאב היא כיום האלטרנטיבה לדירה במחיר שפוי בירושלים, ולכן קהל היעד הוא זוגות צעירים, לצד משפרי דיור, בעיקר מהשכונה והעיר".

עפרה חדד, סמנכ"לית חברת יורו ישראל, מוסיפה כי "מאז ומתמיד היתה ירושלים עיר מבוקשת. פסגת זאב לא נחשבה בעבר לשכונה מובילה, אך לאחרונה, עם הפיתוח המואץ, החיבור לכביש 1, הרכבת הקלה, הקניונים ומוסדות הציבור שנבנו וכמות הדירות החדשות שנבנו ונבנות בה, היא ממצבת את עצמה כשכונה חדשנית ומבוקשת".

חברת יורו ישראל פועלת משנת 1989. כיום יש לחברה ארבעה פרויקטים פעילים בירושלים: שני פרויקטים בפסגת זאב, האחד 'יורו בפסגה', שכולל כאמור 122 יחידות דיור, והשני – 'פסגת היורו' – שבו 24 יחידות דיור, פרויקט 'יורו גולד' בהר חומה, שבו 122 יחידות דיור, ופרויקט 'יורו בנוה יעקב', שכולל 78 יחידות דיור. בנוסף, לחברה פרויקטים נוספים ברחבי הארץ, בהם 230 יחידות דיור באשקלון, 32 יחידות באריאל, 96 יחידות במודיעין, 190 יחידות דיור בפתח תקוה ו־47 יחידות דיור בראש העין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר