פעילות ילדים בכוורת (צילום: עצמי)
פעילות ילדים בכוורת (צילום: עצמי)

על הדבורים ועל הדבש: אטרקציה לילדים במרכז "הכוורת" בבית חורון

במרכז המבקרים "הכוורת" ניתן ליהנות מפעילות מהנה וגם מהסברים שונים על חיי הדבורים

פורסם בתאריך: 26.12.17 09:40

"הכוורת" היא מרכז מבקרים לגידול דבורים וייצור דבש, אשר ממוקמת ביישוב בית חורון ופונה אל נופו המרהיב של מערב בנימין. כיצד יוצרת הדבורה את הדבש? למה הדבש בריא? מדוע יש רק מלכה אחת? ולאן נעלמות הדבורים בשנים האחרונות? תשובות לשאלות הללו ורבות אחרות תוכלו לקבל, כאמור, במרכז המבקרים "הכוורת" שבבית חורון הסמוכה לירושלים.

 


 


 

 

במתחם בר קפה כפרי, חלבי (כשר) וחנות בוטיק אשר ניתן למצוא בה מגוון מוצרי המכוורת: דבש מפריחות שונות, בירה דבש, רטבים עם דבש, נרות משעוות דבורים, סבונים ותכשירי מרפא מדבש ודונג.

 

 

משפחות וקבוצות מוזמנות לקיים סיור להיכרות מתוקה עם עולם הדבורים המופלא ולהיחשף לעולמן המרתק של הדבורים. במהלך הסיור ילמדו המבקרים על אורח חייה של דבורת הדבש, ויקבלו הצצה נדירה לתהליך גידול הדבורים. הסיור יכלול צפייה מודרכת בכוורת שקופה, פגישה עם דבוראי והסבר על הציוד, צפייה בהליך רדיית הדבש ובחדר הרדייה וצפייה בסרטון. המדריכים במקום יספרו על המוצרים ותוצרי הכוורת, כך שהמבקרים לומדים על סגולות הבריאות של הדבש ונהנים מטעימות מוצרי הכוורת היישר מהמקור.

פעילות ילדים בכוורת (צילום: עצמי)

פעילות ילדים בכוורת (צילום: עצמי)

לסיום יכינו הילדים נר מדונג דבורים אותו ייקחו כמזכרת הביתה. במקום מופעל, כאמור, בר ובית קפה, כך שגם למבוגרים יש מה לעשות כשהצעירים נהנים. מוצרים הנמכרים במקום מיוצרים מדבש טבעי המגיע ישר מהכוורת ללא תוספות וחומרים משמרים והם כשרים בהשגחת הרב המקומי.

הכוורת – בית חורון. מחיר: 30 שקלים לילד בקבוצה. בתיאום מראש בטל' 02-5458856.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר