יוצאים לדרך - פוטיס קציקאריס ויותם הלפרין (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
יוצאים לדרך - פוטיס קציקאריס ויותם הלפרין (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

הלפרין: "מתחילים עונה חדשה אבל השאיפות הן אותן השאיפות"

הערב, שישי, תחל הפועל את משחקיה בטורניר חטאפה נגד אסטודיאנטס והקפטן יותם הלפרין מתרגש

פורסם בתאריך: 15.9.17 08:29

היום, חמישי (14.9) המריאה הפועל למחנה אימון בספרד, שיכלול גם כמה משחקי הכנה. המשחק הראשון יתקיים מחר (שישי) במסגרת טורניר 'חטאפה' נגד אסטודיאנטס (21:45, שעון ישראל), ומחר, בהמשך הטורניר, תשחק הפועל מול באסקוניה מהיורוליג או פואנלבראדה.

פרט לכך, הקבוצה תקיים עוד שלושה משחקי אימון בספרד: הראשון ביום שלישי הקרוב, שוב נגד אוסטודיאנטס, השני ביום חמישי הקרוב נגד בילבאו, והשלישי ביום ראשון הבא, 24.9, נגד באסקוניה. יומיים לאחר מכן תנחת הקבוצה בארץ.

עוד לפני היציאה למחנה, קיימה הקבוצה ביום שלישי האחרון אימון ראשון עם חמשת שחקני הנבחרת – ליאור אליהו, יותם הלפרין, בר טימור, ריצ'ארד האוול ויוגב אוחיון, שהשתתפו באליפות אירופה.


פוטיס קציקאריס וקרטיס ג'רלס באימון של הפועל ירושלים (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

פוטיס קציקאריס וקרטיס ג'רלס באימון של הפועל ירושלים (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)


"היה כיף לחזור הביתה ולראות את החברים", מספר הקפטן יותם הלפרין לאחר אימון הבכורה. "אני מגיע לכאן זו השנה החמישית כבר, ולא חשבתי שזה יעבור כל כך מהר. מצד שני, אני מרגיש שזה חלק מגופי".

הלפרין מוסיף ומציין כי "אנחנו מתחילים עונה חדשה אבל השאיפות הן אותן השאיפות. המטרה היא להתקדם יום אחרי יום וללמוד אחד את השני. יהיו קשיים וגם דברים טובים, אבל אנחנו נצליח בסופו של דבר".

גורם בהפועל התייחס להצטרפותם של שחקני הנבחרת לאימונים כשאמר: "האימון נראה טוב, בקצב אחר לגמרי. ברור שכשמגיעים חמישה שחקנים משמעותיים לאימון, הכול משתנה ברגע והאימונים יותר אינטנסיביים. למאמן יש האפשרות להעביר את האני מאמין שלו".

אותו גורם העביר ביקורת על פיב"א, ועל ההחלטה שלה לקיים את אליפות אירופה בספטמבר: "זה היה מצב מאוד שונה וייחודי הקיץ, אבל לפחות זה מאחורינו. מדובר לא רק בבעיה שלנו, אלא של קבוצות רבות באירופה. יש מלחמה בין פיב"א ליול"ב, וזה פוגע בשחקנים ובקבוצות. היו צריכים לקיים את האליפות בשלב מוקדם יותר של הקיץ".

אם כן, לרשות המאמן פוטיס קציקאריס עמד לראשונה העונה סגל כמעט מלא, שממנו נעדר רק טרנס קינזי הפצוע (אליו נגיע בהמשך). המאמן היווני כמעט ולא עבד על תרגילים במהלך האימונים עד כה, כיוון שיותר ממחצית משחקני הקבוצה נעדרו, והפועל למעשה התחילה את ההכנות שלה באיחור. "היתה לפוטיס סוף סוף הזדמנות להוציא לפועל את מה שרצה", מציין גורם בעולם הכדורסל המקורב למאמן היווני. "קשה לעבוד על תרגילים ועל שיטות משחק כששישה שחקנים מתוך עשרה בכירים לא מתאמנים. עכשיו עיקר העבודה תהיה בספרד. המזל שלו הוא שמרבית השחקנים ממשיכים מהעונה הקודמת והם מכירים די טוב אחד את השני, ככה שיהיה קל יותר להכניס את האחרים לתוך הסיסטם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר