תיעוד תקיפת הנהג היהודי ברחוב צאלח א-דין, (צילום: מתוך סרטון מצלמת האבטחה - באדיבות דוברות משטרת ירושלים)
תיעוד תקיפת הנהג היהודי ברחוב צאלח א-דין, (צילום: מתוך סרטון מצלמת האבטחה - באדיבות דוברות משטרת ירושלים)

תקיפת הנהג היהודי ברחוב צאלח א-דין: הוגש כתב אישום נגד בן 17

פרקליטות מחוז ירושלים-פלילי הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נער בן 17, בגין מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה - בליל ט' באב הותקף הצעיר היהודי ברכבו ברחוב צאלח א-דין. צפו בווידאו שמתעד את התקיפה

פורסם בתאריך: 20.8.19 11:03

כתב אישם הוגש נגד נער בן 17 בגין תקיפת הנהג היהודי ברחוב צאלח א-דין בערב ט' באב.

פרקליטות מחוז ירושלים-פלילי, באמצעות עו"ד מרים בן גל, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד הנער, בגין מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה בצוותא לפי חוק המאבק בטרור.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



לפי כתב האישום, בלילה שבין התאריכים 10.8.19 ל-11.8.19, בלילה שבו ציינו היהודים את ליל ט' באב והמוסלמים חגגו את חג הקורבן, נסע הנהג היהודי ברכבו ברחוב צלאח א-דין במזרח ירושלים, בקצב איטי בשל פקק תנועה ברחוב ונאלץ לעצור את רכבו פעמים רבות במהלך הנסיעה.

לפי כתב האישום, הנער וצעירים נוספים שזהותם אינה ידועה, אשר שהו ברחוב באותה עת הבחינו כי הנהג הינו יהודי, חובש כיפה והחליטו לכלות בו את זעמם, ובאלימות שלוחת רסן ומתוך כוונה להטיל במתלונן נכות או מום או לגרום לו חבלה חמורה, בעטו ברכב, יידו לעברו אבנים וחפצים נוספים אשר חלקם פגעו בראשו של המתלונן, לרבות בקבוקי זכוכית, פחיות שתיה, מוט ברזל, כוסות ועוד עד כי נופצו חלונות הרכב והמתלונן עמד בפני סכנת פגיעה מוחשית ומידית – כך ציינו בפרקליטות המחוז.

כמו כן, לפי כתב האישום הכו את המתלונן ובעטו בו, ריססו לעברו גז פלפל, והכל ממרחק של מספר סנטימטרים ועד מטרים בודדים. אחד האחרים אף ניסה למשוך את המתלונן מתוך הרכב בכוח.



הנער נאשם כי השתתף במעשים, תוך שיידה לעבר השמשה האחורית של הרכב אבן ולאחר מכן קופסת שימורים, אשר חדרו אל תוך הרכב וכן בעט ברכב והכל ממרחק של פחות ממטר. הנאשם והאחרים הפסיקו את מעשיהם והתרחקו מהרכב רק לאחר שהשוטר אפרים כהני, שנסע ברכבו הפרטי לפני רכבו של המתלונן, הבחין בנעשה, יצא מרכבו וירה באוויר שלוש יריות באקדח אשר נשא עמו.

כתוצאה ממעשיהם של הנאשם והאחרים נגרמו למתלונן שטפי דם בראשו וסימנים אדומים בצווארו. כמו כן, נופצו חלונות הרכב והשמשה האחורית של הרכב, נגרמו סדקים רבים בשמשה הקדמית של הרכב, נשברו מראות הרכב והפנס האחורי ימני, וכן נגרמו סימני מעיכה בפח הרכב. עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו עד תום ההליכים.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני

    צריך לשלוח את הסרטון של התקיפה לסתו שפיר ולזהבה גלאון כדי שיבינו עם מי יש לנו עסק

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר