אילוסטרציה גן ילדים (צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)
(צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)

סיוט בגן ילדים בפסגת זאב: המשטרה חוקרת תלונות על אלימות פיזית ומילולית כלפי הילדים

פרסום ראשון: משטרת ירושלים פתחה בחקירה נגד צוות בגן עירייה לגילי 4-3 בפסגת זאב, בחשד למקרי אלימות פיזית ומילולית כלפי הילדים

פורסם בתאריך: 25.11.19 18:31

סיוט בגן ילדים בפסגת זאב: משטרת ירושלים פתחה בחקירה נגד צוות בגן לילדים בגילי 4-3 בשכונה – ההורים התלוננו אתמול, ראשון, במשטרה ובמינהל החינוך בעיריית ירושלים בטענה כי חלק מצוות הגן העירוני משתמש באלימות פיזית ומילולית כלפי הילדים.

"ביום רביעי בשבוע שעבר הבת שלי חזרה מהגן עם סימן גדול בצבע כחול בירך הפנימית שלה", מספר ל"כל העיר" אב לילדה בת ארבע בגן הילדים. "היא סיפרה לי שילדה אחרת קיבלה סטירה, וילדה נוספת לא רצתה להגיע לגן, כי הסייעות והגננת המחליפה היו צובטות ומרביצות. אנחנו בשנה השנייה בגן, וכבר בשנה שעברה הילדה היתה בחוסר רוגע ושקט טוטאלי. לא ידענו מה קורה והשנה התחלנו לראות כל מיני סימנים ומכות, הצוות בגן היה אומר לנו שהיא נפלה. חוץ מזה הבת שלי היתה חוזרת על המילים שהגננות אמרו – כל מיני קללות".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"כל המעשים האל מתרחשים בשירותים", מוסיף ואומר האבא, "הילדה שלי מספרת שהגננות אומרות להן שיש סרטן בגן שנותן מכות וצביטות, וזה לא הן – אלא הסרטן. בנוסף, אחת הסייעות מעשנת ליד הילדים ומדברת בצורה נוראית, זה דברים שהם לא מקובלים על הדעת".

לדברי האב, בעקבות התלונות על מקרי האלימות הורים הפסיקו לשלוח את ילדיהם לגן. "כעשרה ילדים נמצאים בבית ולא הולכים לגן, אנחנו מפחדים לשלוח אותם", מתאר האב, "הגננת הקבועה אומרת שהיא לא ראתה ולא יודעת מכלום. הילדה שלי לא הולכת לגן כבר שלושה ימים, אני ביקשתי העברה לגן אחר, וממה שהבנתי לא עושים העברות. הם רוצים להחזיר את הילדים לגן שהוא חצי ריק".

האבא ממשיך ומציין כי ההורים הגישו אתמול, ראשון, תלונה במשטרה בתחנת שפט בנוה יעקב, נגד הצוות בגן, ובנוסף פנו למינהל החינוך בעיריית ירושלים. "התלוננתי במשטרה ושאר ההורים התלוננו אחרי. בנוסף, פנינו למנח"י מכיוון שמדובר בגן עירייה, אך הם החליטו שזה לא מצריך טיפול מיוחד", טוען האב, "ואמרו שהסייעות ימשיכו להיות בגן, והגננת המחליפה תמשיך להגיע, והם ישלחו מישהו לביקורת. מה הם צוחקים עלינו? הם אמרו לנו שאם נגיש תלונה – הם לא יתערבו ולא ירצו לשמוע על זה בכלל".

"הילדים מרוסקים" מתאר האבא, "וישנם ילדים שנפגעים בצורה קשה. למה אנחנו צריכים להגיע למצב הזה? אמרו לי שבלי עו"ד לא יסתכלו עלינו".

ממשטרת ירושלים נמסר: "עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה אשר נמצאת בראשיתה. מטבע הדברים אנו לא מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נדגיש כי חוקרי המשטרה פועלים ביסודיות, במקצועיות וברגישות הנדרשת, על מנת להגיע לחקר האמת".

"כל העיר" פנה למינהל החינוך (מנח"י) בעיריית ירושלים שמסר בתגובה: "עם קבלת הפנייה התקיימה במינהל החינוך התייעצות מקצועית, בוצעו מספר ביקורים בגן והתקיים מפגש של הממונה על גני הילדים, צוות הגן ונציגות הורים. לאור העובדה כי מדובר בחשד משמעותי, הוצעו להורים מספר דרכי פעולה אפשריות. במקביל נשלח פיקוח ותגבור נוסף לגן. מינהל החינוך אחראי על ביטחון התלמידים וימשיך לפעול לביטחונם כל העת ובכל זמן".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. גם אני אמא אבל ההורים הפכו קצת לחרדתיים וזה משפיע על הילדים

    יש תחושה שיש כאן התנקלות לגננת

  2. פלונית

    הורים אתם צריכים לפקוח עיניים על הילדים שלכם. מי שנושא בתוצאות של האלי מות זה רק הילדים,הם לוקחים את זה איתם בנפש להרבה מאוד זמן.
    אל תוותרו תשימו מצלמות תפתיעו את הגננות תעשו הכל כדי לומר אנחנו כאן ונראה אותכם פוגעים בילדים שלנו. העיריה צריכה לקחת צעד קדימה שלא ישלמו על כך ההורים. הם אמונים על שלומם ובטחונם של הילדים והמטפלות להעיף אותם לכלא שיתעללו בהם נראה אותן גיבורות

  3. אנונמית

    מידי פעם משמשת כמחליפה.. בגנים
    ושומעת סייעות שצורחות על ילדים כל השיח הוא בצעקות.. וחוסר כבוד לילד.
    לי זה כואב.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מחריד הקלות של האלימות בגנים ובאיזה קלות התיקים נסגרים מחוסר עניין לציבור אך אפשר להרביץ להכות ולפגוע בחסרי ישע שאין ביכולתם אפשרות להתגונן צריך שבכל גן כולל עירייה היו מצלמות live 24 שעות ביממה שיתנו לנו ההורים גישה ישירה לראות מה מתנהל בגן הילדים

  5. ההורים

    בכל גן כולל עירייה יש להתקין מצלמות live 24 שעות ביממה שיתנו לנו ההורים גישה ישירה לראות מה מתנהל בגן הילדים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר