עמוס סער ז"ל, זירת הרצח של עמוס סער ז"ל בבניין מגוריו (צילומים: דוברות בתי המשפט, שלומי הלר)
עמוס סער ז"ל, זירת הרצח של עמוס סער ז"ל בבניין מגוריו (צילומים: דוברות בתי המשפט, שלומי הלר)

רצח עמוס סער ז"ל מהר חומה: כתב האישום הוגש – דפק בדלת ודקר אותו למוות בסכין מטבח

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ראובן ולר (32), תושב הר חומה, בגין רצח עמוס סער ז"ל לפני כחודש

פורסם בתאריך: 27.1.20 10:00

כתב אישום הוגש הבוקר, שני, נגד ראובן ולר, 32, בגין רצח עמוס סער ז"ל בהר חומה בחודש שעבר.  מכתב האישום עולה כי בעת שסער ז"ל אכל מרק ולמד את פרשת השבוע – ולר דפק בדלת ביתו ודקר אותו למוות באמצעות סכין.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כזכור, עמוס סער ז"ל, קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, נדקר למוות במדרגות בניין מגוריו בשכונת הר חומה ב-25.12.19. החשוד ברצח, שכנו של סער ז"ל, נעצר זמן קצר לאחר מכן ויממה לאחר האירוע הוארך מעצרו. בדיון הארכת המעצר הראשון נטען מצד נציג המשטרה כי החשוד כשיר לעמוד לדין, וזאת לאחר בדיקה פסיכיאטרית שעבר בסמוך למעצרו.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גלית שוהם ועו"ד בני ליבסקינד מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), החל משנת 2018 נהג הנאשם להטריד את המנוח ומשפחתו. הנאשם נהג לצלצל ארוכות בפעמון דלת דירת המנוח וטען בפני המנוח ומשפחתו כי כלבתם נובחת והדבר מפריע לו. בנוסף נהג ולר לאיים על המנוח ומשפחתו באיומים שונים לפיהם ישרוף את ביתם, וכי "יקרה להם משהו לא טוב". עמוס סער ז"ל ואשתו ניסו לפייס את הנאשם, ואף הציעו לו כי יסייע להם עם הכלבה. בהמשך הגיע ולר מספר פעמים לפתח דירת המנוח ודפק בדלת על מנת להתלונן שוב על הכלבה, איים על המנוח, על אשתו ועל ילדיו כי ישרוף את ביתם ויהפוך את חייהם לגיהינום.

בכתב האישום מתואר כי במרץ 2019 הפיץ בשכונת הר חומה, סמוך למקום מגוריו, דף ובו הכיתוב "שמעתם כלב נובח" "אלו הבעלים" "בושה עליהם!!" בצירוף תמונותיהם של עמוס סער ז"ל ואשתו, אותם צילם מספר ימים קודם לכן לאחר שארב להם בחניית הבית. לאחר שלא פסקו ההטרדות מצד הנאשם הגישה אשתו של עמוס סער ז"ל תלונה במשטרה נגד הנאשם, אשר המשיך לתלות את הדף בכל רחבי השכונה ואף פרסם בפייסבוק וביוטיוב סרטונים שכותרתם "צער בעלי חיים – משפחת סער".



מספר ימים לאחר מכן, לפי כתב האישום, מסרו העמוס סער ז"ל ורעייתו את הכלבה שברשותם לאחר, והכל על מנת להפיס את דעתו של הנאשם, בסברם כי כך יפסיק הנאשם להטרידם. ביום 23.12.19, ערב חנוכה הגיע הנאשם לפתח הדירה מספר פעמים. בהזדמנות אחת, בעת שהמנוח פתח את דלת הדירה, איים עליו הנאשם כי "ירצח אותו, יהרוג אותו ויגרום לו למות ברעב". אשתו שעמדה אותה עת במטבח שאלה את הנאשם לדבריו, וזה חזר עליהם. אשתו של המנוח הורתה לנאשם ללכת ואמרה כי תזמין משטרה למקום. הנאשם עזב את המקום ולאחר כמה שעות הגיע שוב לדירה וחזר על איומיו בפני המנוח.


בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)


 


ביום 25.12.19 בסביבות שעה 13:20, כך מתואר בכתב האישום – לאחר שהנאשם ראה את מכונית המנוח בחניה ווידא כי עמוס סער ז"ל נמצא בביתו, הצטייד הנאשם בסכין ממטבחו ויצא מדירתו לכיוון דירת המנוח במטרה להמיתו. הנאשם דפק על דלת דירת המנוח. כאשר פתח המנוח את הדלת, התנפל עליו הנאשם ללא אומר, והחל לדקור אותו באמצעות הסכין בפלג גופו העליון. המנוח צלצל מספר פעמים בפעמון דלת דירת השכנים כדי לנסות ולהשיג עזרה, אולם הנאשם המשיך לדקרו עד שהתמוטט שותת דם. הנאשם המשיך לדקור את הנאשם ולבסוף נעץ את הסכין באזור עורפו של המנוח.

עמוס סער ז"ל פונה לבית החולים כשהסכין נעוצה בצווארו, כשהוא ללא דופק וללא נשימה אולם כל מאמצי הרופאים להחיות אותו עלו בתוהו, והוא נפטר מפצעיו.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר