עמוס סער ז"ל, זירת הרצח של עמוס סער ז"ל בבניין מגוריו (צילומים: דוברות בתי המשפט, שלומי הלר)
עמוס סער ז"ל, זירת הרצח של עמוס סער ז"ל בבניין מגוריו (צילומים: דוברות בתי המשפט, שלומי הלר)

בדרך לכתב אישום: הצהרת תובע הוגשה נגד החשוד ברצח עמוס סער ז"ל

הותר לפרסום: כתב אישום יוגש נגד ראובן ולר - השכן שחשוד ברצח עמוס סער ז"ל לפני כחודש בפתח ביתו בהר חומה; מהחקירה עולה כי לאחר שדקר למוות את סער ז"ל הוא החליף חלק מבגדיו ואז נמלט

פורסם בתאריך: 23.1.20 13:14

כתב אישום יוגש נגד החשוד ברצח עמוס סער ז"ל בהר חומה בחודש שעבר. הותר לפרסום כי משטרת ירושלים הגישה היום, חמישי, הצהרת תובע נגד החשוד ברצח – ראובן ולר.

במהלך החקירה עלו גילויים חדשים לפיהם לפי החשד – בעת שסער ז"ל אכל מרק ולמד את פרשת השבוע –  ולר דפק בדלת ביתו ודקר אותו למוות באמצעות סכין. לאחר הרצח החשוד החליף חלק מבגדיו בביתו והמשיך בהימלטותו עד אשר הגיע לביתו של אחד ממכריו, שנעצר אף הוא בחשד לסיוע לאחר מעשה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עם מעצרו של ולר, איתרו בלשי המשטרה בביתו פרטי לבוש שעל פי החשד לבש בעת ביצוע העבירה. מעצרו של ולר הוארך בבית המשפט עד לתאריך 27.1.20.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "כלל הראיות והממצאים שנאספו ע"י חוקרי המשטרה, הועברו לפרקליטות, שהגישה לפני זמן זמן קצר הצהרת תובע נגד החשוד".

כזכור, עמוס סער ז"ל, קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, נדקר למוות במדרגות בניין מגוריו בשכונת הר חומה ב-25.12.19. החשוד ברצח, שכנו של סער ז"ל, נעצר זמן קצר לאחר מכן ויממה לאחר האירוע הוארך מעצרו. בדיון הארכת המעצר הראשון נטען מצד נציג המשטרה כי החשוד כשיר לעמוד לדין, וזאת לאחר בדיקה פסיכיאטרית שעבר בסמוך למעצרו.


זירת הרצח של עמוס סער ז"ל בבניין מגוריו (צילום: שלומי הלר)

זירת הרצח של עמוס סער ז"ל בבניין מגוריו (צילום: שלומי הלר)


אורלי סער, רעייתו של עמוס סער ז"ל, סיפרה בראיון ל"כל העיר" כי "היתה תקופה שמאוד פחדתי מהשכן; אמרתי לעמוס 'כשאני הולכת בלילה ואני עושה הליכות, או יוצאת לפילטיס – נכנס בי פחד. השכן הצליח להכניס בי פחד". בהמשך שכרה משפחת סער את שירותיו של עו"ד אריאל עטרי, על מנת שייצג את האינטרסים של המשפחה בדיונים שיתקיימו בבית המשפט.


אורלי סער ועמוס סער ז"ל (צילום רפרודוקציה)

אורלי סער ועמוס סער ז"ל (צילום רפרודוקציה)


עוד סיפרה אורלי סער ל"כל העיר" כי "אם היית שואל אותי לפני שבועיים 'אורלי, האם את מאמינה שהשכן ירצח אותך? את עמוס?' הייתי אומרת לך 'מה פתאום'. היית הולך לשאול את עמוס הוא היה אומר לך 'מה פתאום'. גם כשהוא הטריד אותנו כל כך הרבה פעמים – תמיד פתחנו בפניו את הדלת. אני בחלום רע, אני לא מאמינה שבעלי נרצח", היא אמרה בכאב ל"כל העיר", "ועל מה? אני עד היום שואלת את עצמי 'על מה נרצח עמוס? על אהבת חינם? על אהבת הבריות? עמוס היה בן אדם טוב שאהב את הבריות, איש של שלום. 'ואהבת לרעך כמוך' – זה היה עמוס".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר