(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

בן משפחה מאושפז ואתם זקוקים לבייביסיטר? היוזמה החברתית המדהימה של תלמידות בית הספר פלך בבקעה

קבוצת תלמידות שכבת י' בבית הספר פלך יזמו את פרויקט ההתנדבות 'בייביסיבלינג', שמטרתו הענקת שירותי שמרטפות לילדים הנמצאים במשפחות שאחד מבני המשפחה חולה ומאושפז לאורך זמן

פורסם בתאריך: 20.2.20 16:28

נעדרים הרבה מהבית בעקבות צורך רפואי של אחד מבני המשפחה, וזקוקים לבייביסיטר? תכירו את פרויקט 'בייביסיבלינג' (babysybiling) – יוזמה התנדבותית חברתית של תלמידות משכבת כיתה י' בבית הספר פלך בבקעה, שמטרתו הענקת שירותי שמרטפות לילדים הנמצאים במשפחות שאחד מבני המשפחה חולה ומאושפז לאורך זמן.

בשיחה עם "כל העיר" מספרת עמית חיים, אחת מיוזמות הפרויקט כי "אנחנו עכשיו בתהליכי הקמה. בינתיים יש לנו כבר כמה פנויות, פתחנו קבוצת וואטסאפ שכוללת בין 30 ל- 40 מתנדבים, תלמידים בכיתות ט' ומעלה מרחבי העיר, עבור משפחות שזקוקות לבייביסיטר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הפרויקט המיוחד הזה החל בתור מיזם בית ספרי למען התנדבות בקהילה, ולאור הביקוש הוא הפך מהר מאוד לסוג של עמותה המסייעת ודואגת למשפחות. הקרדיט על הפרויקט המבורך שייך לתלמידות מבית הספר פלך – עמית חיים מגבעת משואה, שני אדלר מקטמון, תאיר ור מארמון הנציב, שהם תורג'מן מגילה, עדי גולדברג מקטמון, יעלה טולדנו מארנונה, רעות אזולאי מבקעה, רחלי קיורר מבקעה, ומיטל רנד מבקעה.

בייביסיבלינג (עריכה: שני אדלר)

(עריכה: שני אדלר)

"משפחות פונות אלינו, משפחות שאחד מבני המשפחה אינו יכול לתפקד לרוב מסיבות רפואיות ואנחנו שולחים מישהו מטעמנו בהתנדבות", ממשיך ומספרת חיים. "אותו מתנדב יקבל חמישה שקלים לשעה עבור הנסיעות, ואת יתרת השכר הסמלי שעליו נחליט נתרום לארגונים הפועלים לאותה מטרה כמו 'עזר מציון' וגם עמותות קטנות שמקדמות את המטרה החשובה בסיוע למשפחות ואנשים שזקוקים לעזרה".



חיים וחברותיה פרסמו את היוזמה ברשתות החברתיות במטרה להגיע לכמה שיותר אנשים.

בפוסט שפרסמו הן הסבירו:
"אנחנו תלמידות כיתה י' בבית הספר פלך ירושלים ורצינו להזמין אתכם לקחת חלק בפרויקט 'בייביסיבלינג' אשר נמצא בתהליכי הקמה.
בייביסיבלינג הוא פרויקט שמטרתו היא לעזור למשפחות בהן יש בן משפחה אחד או יותר אשר חולה במחלה ממושכת והיא זקוקה לשירותי בייביסיטר לעתים תכופות.
איך זה עובד?
בכל פעם שיהיה לכם צורך בשירותים שלנו, תצרו איתנו קשר ובתיאום אתכם בן/בת נוער הלומדים בכיתה ט' ומעלה יגיעו לבית וישמרו על ילדכם בעבור סכום סמלי שילך לתרומה.
כיצד נוכל לעזור לכם?
אם אתם משפחה שעונה על הקריטריונים, אנא צרו איתנו קשר במייל ונשתדל לספק את השירות בצורה הטובה ביותר.
כיצד תוכלו לעזור?
שתפו, עקבו, תנו לייק והכי חשוב – תפיצו".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. פרויקט בייביסיבלינג

    תודה לכל העיר על הכתבה המחמיאה! במידה ואתן משפחות הזקוקות לעזרה או מתנדבים הרוצים להשפיע ולקחת חלק, מוזמנים לפנות למייל: [email protected]
    לפרטים נוספים פנו לעמוד הפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/%D7%91%D7%99%D7%99%D7%91%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-Babysibling-114116186952586/?modal=admin_todo_tour

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר