משה אורנשטיין ז"ל, בית הדיור המוגן נופים (צילומים: באדיבות המשפחה, אמיל סלמן)
משה אורנשטיין ז"ל, בית הדיור המוגן נופים (צילומים: באדיבות המשפחה, אמיל סלמן)

קורבנות הקורונה: הנפטר השני מירושלים הוא משה אורנשטיין ז"ל

אורנשטיין ז"ל, הוא ניצול שואה שעלה מרומניה בשנת 1947. הותיר אחריו שתי בנות, שבעה נכדים וארבעה נינים. בן 87 במותו. הוא הקורבן השני של הקורונה מבית האבות נופים, שבו נדבקו בנגיף 17 דיירים ואנשי צוות

פורסם בתאריך: 25.3.20 14:11

לפנות בוקר הובא למנוחת עולמים משה אורנשטיין ז"ל, הקורבן השני מירושלמים של נגיף הקורונה. בן 87 במותו. אורנשטיין ז"ל, הוא ניצול שואה שעלה ארצה מרומניה בשנת 1947. הוא הותיר אחריו שתי בנות, שבעה נכדים וארבעה נינים.

יצוין כי עד שעות הצהריים היום (רביעי, 25.3), עומד מספר קורבנות הקורונה בישראל על חמישה. אורנשטיין ז"ל היה הנפטר השלישי בישראל מהמחלה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", אורנשטיין ז"ל התגורר בבית הדיור המוגן "נופים" בקרית היובל. הוא אושפז בתחילת השבוע בבית החולים הדסה עין כרם לאחר שנדבק בנגיף, ובשעות שלפני מותו חלה התדרדרות משמעותית במצבו. לאחר ניסיונות החייאה, הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.


משה אורנשטיין ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

משה אורנשטיין ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


כידוע, כפי שפורסם, הנפטר הראשון ממחלת הקורונה, אריה אבן ז"ל, גם היה דייר בבית האבות "נופים". כפי שפורסם ב"כל העיר" בשבוע שעבר, העובדת הסוציאלית של בית האבות נדבקה בקורונה, ובעקבותיה נדבקו כבר כ-17 דיירים ואנשי צוות, כאשר לפחות שניים מהם מאושפזים במצב קשה.

מהדסה נמסר: "במצבו של חולה קורונה בן 87, שפונה להדסה עם מצוקה נשימתית משמעותית שלשום, חלה התדרדרות נשימתית נוספת ומהירה והוא נפטר בבית החולים. מדובר במטופל עם מחלות רקע שונות, לרבות סוכרת, דמנציה ואף אירוע מוחי שעבר".

עוד נמסר מהדסה: "המטופל הובא להדסה מבית אבות בו התגורר בתחילת השבוע, כשהוא כבר מאובחן עם הנגיף ואינו חש בטוב מזה זמן. לצערנו, מצבו כאמור התדרדר במהירות, וצוות בית החולים עדכן את משפחתו כל העת. צוותי הדסה עשו כל שביכולתם על מנת להקל על סבלו, ומוסרים תנחומיהם הכנים למשפחה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר