המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

"אבא נפטר בצורה בודדה ורחוקה – זה הכי קשה" – פרידה עצובה ממרדכי בן מיכאל ז"ל, שנפטר הבוקר מקורונה

בן מיכאל ז"ל, בן 92 במותו, הותיר אחריו ארבעה ילדים, 13 נכדים ו-13 נינים. בתו דפנה: "אבא היה איש יקר ומוערך; הוא תמיד שמחר לראות את המשפחה, במיוחד את הנכדים ואת הנינים"

פורסם בתאריך: 29.3.20 11:47

עדכון אחרון: 29.3.20 14:13

מרדכי בן מיכאל, יליד ירושלים, הוא האדם שנפטר הבוקר (ראשון) ממחלת הקורונה בבית החולים שערי צדק. בן 92 במותו. הלוויה תתקיים בשעה 17.00 בהר המנוחות בגבעת שאול.

בן מיכאל ז"ל הותיר אחריו ארבעה ילדים, 13 נכדים ו-13 נינים. רעייתו אסתר נפטרה לפני שבע שנים. בתו דפנה מוסרת: "לצערנו אבא נפטר בצורה בודדה ורחוקה – זה החלק הכי קשה בשבילנו. אפילו שיש צוות רפואי שמטפל בו 24 שעות ביממה, הם כולם עם מסכות, לא רואים את הפנים שלהם, לא רואים חיוך".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הבת דפנה מוסיפה: "אבא שלי יליד ירושלים, הוא היה חבר בהגנה, הוא התגייס לצה"ל כמכונאי רכב, ושירת בהרבה מלחמות של מדינת ישראל. הוא היה חבר אגד שנים רבות, והוא היה הנהג הראשון שנהג בנסיעה מירושלים לקהיר. הוא היה איש יקר ומוערך, אחד הגבאים של בית הכנסת הגדול בבית וגן. הוא תרם המון לקהילה, וכעת לא הרבה אנשים יכולים להגיע להלוויה ולא לבקר בשבעה".

"הוא מאוד שמח לראות את המשפחה, במיוחד את הנכדים והנינים", אומרת דפנה, שמציינת כי המשפחה התכנסה בפעם האחרונה בפורים, והילדים הפצירו בו שלא ילך לבית הכנסת בגלל הוירוס המדבק.

במוצ"ש שעבר חש בן מיכאל ז"ל בקוצר נשימה ופונה לבית החולים שערי צדק, שם נערכה לו בדיקת קורונה והוא אושפז במחלקה המבודדת לחולים בנגיף. בתו דפנה מבקשת להודות צוות בית החולים ואומרת: "אנחנו מאד מעריכים את העבודה של הצוות הרפואי, הם עשו עבודה טובה עם כל הקושי שבדבר, הם כל הזמן הקפידו לתת מענה גם אם זה לא מישהו שיש לו ידע רפואי באותו רגע, הם היו איתנו".

כזכור, כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר", במרכז הרפואי שערי צדק נפטר בשעה האחרונה מטופל בן 92, שהיה מאושפז במתחם המבודד לחולי קורונה בבית החולים. מדובר במטופל שסבל ממחלות רקע משמעותיות.

משערי צדק נמסר כי "המטופל אושפז לפני כשבוע במחלקה המבודדת בשערי צדק במצב קשה מאוד, עם מחלות רקע רבות ומשמעותיות. צוות המחלקה העניק למטופל טיפול רפואי ותמיכתי צמוד. לצערנו הבוקר חלה הידרדרות במצבו והוא נפטר".

עוד נמסר משערי צדק: "אנו משתתפים בצער המשפחה".

בן מיכאל ז"ל הוא הקורבן הירושלמי הרביעי ממחלת הקורונה, וה-13 בישראל.

כפי שפורסם, הנפטר הראשון ממחלת הקורונה, אריה אבן ז"ל, בן 88 במותו, היה דייר בבית האבות "נופים". אחריו נפטר משה אורנשטיין ז"ל, שגם התגורר בבית האבות נופים, הקורבן השני מירושלים של נגיף הקורונה, בן 87 במותו. וביום חמישי שעבר נפטרה דיירת נוספת מבית האבות נופים, בת 89, שאושפזה במחלקה המיוחדת לחולי קורונה בהדסה עין כרם.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר