מתן אזהרות לאזרחים שמסתובבים ללא מסכות (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

החובה לעטות מסכות מגן: משטרת ירושלים החלה לחלק אזהרות

אזהרות חולקו השבוע לאנשים שמסתובבים ללא מסכות מגן - השוטרים פעלו עד כה במרכז העיר ובשכונות ואף חילקו מסכות. השלב הבא - חלוקת דוחות

פורסם בתאריך: 21.4.20 10:58

משטרת ירושלים החלה השבוע לחלק אזהרות לתושבים שמסתובבים ברחובות העיר ללא מסכות מגן. המשטרה החלה לחלק באופן הדרגתי מסכות. מבצע האזהרות נערך ברחבי הארץ – בירושלים השוטרים פעלו במרכז העיר ובחלק משכונות העיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"על רקע החובה לעטות מסכות מגן במרחב ציבורי כפי שהוגדר בתקנות, החל מהיום התחילה המשטרה לאכוף וגם לחלק לציבור באופן מדורג מסכות מגן לפנים ברחבי הארץ", נמסר מהמשטרה. "בהתאם, חלק מהשוטרים יצוידו במספר מסכות מגן, וככל שיתקלו במהלך בפעילות האכיפה באזרחים ללא מסיכה במקום שבו אמורים לעטות מסכת מגן בפעם הראשונה, יבצעו פעילות הסברה, אזהרה, ולצד זאת יחלקו לאותו אזרח מסכת מגן לפנים".


מתן אזהרות לאזרחים שמסתובבים ללא מסכות (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


יש לציין כי הסיבה שהמשטרה טרם החלה לחלק דוחות לאנשים שאינם עוטים מסכות מגן היא בשל בירוקרטיה – הטפסים המיועדים למתן דוח עבור אנשים שאינם עוטים מסכות טרם מוכנים.

בתוך כך, בימים אלה משטרת ירושלים נערכת לקראת אכיפה למניעת התקהלויות אסורות בחודש הרמדאן. "בימים אלה משטרת ישראל ממשיכה בהיערכות המבצעית לקראת חודש הרמדאן ומבצעת שיתופי פעולה עם הרשויות המקומיות ופעילויות התנדבות וסיוע מגוונות למען הקהילה בקרב ישובי החברה הערבית", נמסר מהמשטרה. "בתוך כך הנחה מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן, לתגבר את עמדות השירות בערבית של מוקד המידע הארצי של המשטרה – מוקד 110, לקראת חודש הרמדאן, זאת במטרה לתת מענה מיטבי ומידע נגיש לכל פונה גם בשפה הערבית".


מתן אזהרות לאזרחים שמסתובבים ללא מסכות (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה מוסיפים כי "גם בשעת חירום לאומית זו לצד מגוון משימות השיטור, עוסקים שוטרי ומתנדבי משטרת ישראל בסיוע רב למען הקהילה והציבור במגוון יוזמות ופעילויות".


מתן אזהרות לאזרחים שמסתובבים ללא מסכות (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. ירושלמית

    לא ברור ולא הגיוני לעטות מסכה כאשר אין לידי אף אחד..מילא בסופר,אבל ברחוב ריק מאדם?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברוב המקומות אין להשיג מסיכות, וכשכבר יש מסיכות, הן נמכרות במחירים מופקעים. הזוי לגמרי. צריך לאפשר רכישת מסיכות במחירים סמליים, או לחלק מסיכות לאנשים בנקודות חלוקה. זה חשוב, זה הכרחי, אז איך יכול להיות שכל כך מסובך ויקר להשיג את המסיכות הללו???

  3. עג

    חבל שלא אוכפים את החוק נגד רכיבה על מדרכה, שגבתה לא מעט קורבנות. אבל זה יותר קשה מאשר לתפוס מסיכות…

  4. פיפו

    למי שיקרא טוב אין חובה לעטות מסכה
    ברחוב לפי תקנות של יום ראשון.
    רק במרחב סגור .
    היה מפורסם בווינט

  5. יפה מאד

    יפה מאד כל הכבוד המשטרה במיטבה תענוג הלוואי שהיא תמשיך ככה להתנהג באדיבות עד שהאזרח יראה שוטר ויחייך ויברך אותו וזה המצב האידיאלי מבחינתי לשאוף להגיע אליו אחרי כל ההרס והחורבו שנעשה לשם של השמורה בשנים אחרונות. תודה לכם שוטרים ושוטרות יקרות אנחנו מעריכים אותכם מאד

  6. יוסי

    למה כל התמונות כאן הם של חרדים? אני מסתובב בעמק רפאים ובבקעה עם המון אנשים היפסטרים שלא שמים מסיכה. אז הקטע של לנאץ חרדים הוא מעצבן. ודרך אגב, אני לא דתי. סתם שונא גזענות.

  7. אנונימי

    משטרת ישראל משועממת, ומבלים ברחובות ובשכונות ורק נותנים דוחות לכל סיבה שרק אפשר, די מספיק להיות רחמן לעם היהודי שסובל הרבה בעקבות המצב הקורונה, והכלכלה. רחמים רחמים ואין צורך ביעדיםשל דוחות, מי שרוצח כן מגיע עונש מי שמתפרנס לא מגיע לתת דו"ח 5000שח תחשבו שוטרים על עצמכם החוק הזה מיותר ואהבת לרעך כמוך!

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בכיכר ספרא , לא העובדים לא מקפידים על המסיכה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר