פיצוץ צינור המים בצומת פת (צילום: דוברות הגיחון)
צומת פת, היום (צילום: דוברות הגיחון)

על רקע עבודות התשתית ברחבי העיר: הגיחון יחריף את צעדיו מול חברות שיפגעו במערכות המים והביוב

הגיחון הודיע הערב כי ישית קנסות חמורים על חברות קבלניות שיגרמו נזק לתשתיות המים והביוב בירושלים. אבי בלשניקוב יו"ר דירקטוריון התאגיד: "נפעל ביד קשה"

פורסם בתאריך: 5.4.21 18:50

תאגיד הגיחון הודיע הערב כי הוא יחריף את צעדיו מול החברות הקבלניות שיפגעו במערכות המים והביוב, במסגרת עבודות התשתית שמתבצעות ברחבי העיר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כידוע, ברחבי העיר מתקיימות כמה עבודות תשתית, בין השאר הקמת תוואי הקו הירוק והקו הכחול של הרכבת הקלה. במהלך ביצוע העבודות, לא אחת, נפגעות מערכות הביוב, המים או החשמל. למשל, לפני כתשעה חודשים, כפי שפורסם ב"כל העיר", התפוצץ צינור מים מרכזי בצומת פת, לאחר שככל הנראה פגע בו אחד מכלי העבודה במתחם שבו מבוצעות עבודות תשתית של הרכבת הקלה. עובדי הגיחון הוזעקו לאזור וטיפלו במפגע שנוצר – פרץ מים בעוצמה חזקה ניתז על בתי התושבים הסמוכים.

כעת, תאגיד הגיחון הודיע כי הוא עומד להחריף את צעדיו למול הקבלנים ומנהלי הפרויקטים שעובדים ברחבי העיר בשל ריבוי הפגיעות בתשתיות המים והביוב, הפוגעות בתושבים. "הגיחון ישית על החברות קנסות חמורים בשל הסבל הנגרם לתושבים וההוצאות הכבדות הנגרמות לגיחון", נמסר מהגיחון. "חברת הגיחון חווה פגיעות רבות, חוזרות ונשנות, במערכות המים והביוב של העיר, המתרחשות בשל ריבוי עבודות התשתית השונות בירושלים בעיקר העבודות ברכבת הקלה. דחיפות הפגיעות הולכת ועולה וזאת למרות שחברת הגיחון מעמידה לרשות החברות את כל המידע הדרוש כדי לנהל עבודות תשתית ללא יצירת המפגעים הנ"ל".


משרדי הגיחון בארנונה (צילום: תאגיד הגיחון)

משרדי הגיחון בארנונה (צילום: תאגיד הגיחון)


בגיחון מוסיפים ומסבירים כי "מפגעים אלו משפיעים על תושבי ירושלים והסביבה שנאלצים לחוות הפסקות באספקת המים או התפרצויות של ביוב באזורים ציבוריים. חברת הגיחון מגיבה לאירועי הפגיעה במערכות המים והביוב שלה, במהירות רבה ומעמידה את כל המשאבים והאמצעים לתיקון הפגיעות והחזרה הקצרה ביותר למתן שירות מלא לתושבים, אך ריבוי האירועים הפך להיות בלתי נסבל הן עבור הצרכנים והן עבור הגיחון".

בהנחיית יו"ר הדירקטוריון אבי בלשניקוב התקיימה בשבוע שעבר, ישיבה דחופה בראשות מ"מ מנכ"ל הגיחון אלי כהן, בה הוחלט להשית להבא, קנסות כבדים על החברות הקבלניות אשר יפגעו במערכת המים והביוב. "לדוגמא: באחד הסעיפים צוין שחברה קבלנית שתפגע במערכת התשתית בפעם הראשונה תקנס ב-5,000 שקלים", כך מציינים בגיחון, "עבור פגיעה בפעם השנייה תקנס החברה ב-10,000 שקלים ובפעם השלישית ב-20,000 שקלים. בנוסף, תכסה החברה הקבלנית את התשלום על תיקון כל המפגעים והנזקים".

אבי בלשניקוב, יו"ר דירקטוריון הגיחון, מוסר: "הגיחון יפעל ביד קשה למול הפגיעות החוזרות ונשנות במערכות המים והביוב, אוזלת היד של הקבלנים תזכה להחמרה בענישה מצד הגיחון, כולל דרך 'הכיס' של החברות וזאת כדי להגן על השירות לתושבי ירושלים".



  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמחה

    הגיע הזמן ושיפצו את האזרחים כי האזרחים סובלים הכי הרבה, צריך תביעה ייצוגית נגד החברות הללו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר