הרכבת הקלה בירושלים (צילום: גור דותן)
הרכבת הקלה בירושלים (צילום: גור דותן)

הזכיינית החדשה של הרכבת הקלה בירושלים: "נפעל להצבת סטנדרט שירות משופר"

בימים אלה מעבירה סיטיפס את ניהול הרכבת הקלה בירושלים לחברה החדשה, שתחל את פעילותה ביום שישי הקרוב, 16.4.21; שי לינדנר, מנכ"ל "כפיר" מבטיח: "נוביל לשיפור חוויית הנסיעה ברכבת הקלה"

פורסם בתאריך: 12.4.21 08:11

החל מיום שישי הקרוב, 16.4.21, אחרי עשור שבו חברת סיטיפס הפעילה את הרכבת הקלה בירושלים, ניהול מערך התחבורה יעבור לחברה החדשה – "כפיר" (שותפות של שפיר הנדסה ו-CAF הספרדית). בימים אלה נערכות ההכנות האחרונות לקראת העברת הפעלת מערך הרכבת הקלה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בחברת כפיר מדגישים כי בשלב הראשון פעילות הרכבת הקלה, תחת חברת כפיר, המפעילה החדשה, תמשיך באופן ישיר את זו של קודמתה, ללא כל שינוי בפריסת התחנות הקיימות. את כרטיסי הרב-קו יש לתקף בטרם העלייה לרכבת בעמדות המיועדות לכך – ללא כל שינוי. טעינת כרטיס רב קו תתאפשר באתר החברה, החל מיום שישי, 16.4.21, בכתובת www.cfir.co.il במקביל, המכונות לרכישת כרטיסי נייר בתחנות ימשיכו לתפקד כרגיל.

שי לינדנר, מנכ"ל חברת כפיר, מוסר כי "פרויקט תפעול ותחזוקת הרכבת הקלה בירושלים מצטרף לפרויקטים נוספים שחברת שפיר מובילה בעיר הבירה, ביניהם סלילת כביש 16 והקמת חניונים ברחבי העיר, ולפרויקטים רבים ברחבי העולם אשר כאף בונה מתפעלת ומתחזקת".

"מעבר הרכבת הקלה לידיים חדשות הוא אירוע משמעותי בתחבורה בירושלים", מדגיש לינדנר, "אשר יביא בשורה אדירה למאות אלפי תושבי העיר וסביבתה, בנוסף למיליוני הבאים בשעריה. מדובר בתהליך לא פשוט, אך עשינו את המרב כדי שמבחינת הציבור המעבר יהיה חלק ככל האפשר ובמינימום חבלי לידה. מדובר במעבר מאוד מורכב של מערכות אשר מטבעו ייתכנו תקלות מסוימות ואנו ערוכים לטפל בהן במהירות האפשרית".

לינדנר מבטיח כי "אני סמוך ובטוח כי חברת כפיר תעמוד באתגרים הנצבים לפניה, ותוביל לשיפור חוויית הנסיעה ברכבת הקלה".


הלוגו החדש של הרכבת הקלה (צילום: באדיבות חברת כפיר)

הלוגו החדש של הרכבת הקלה (צילום: באדיבות חברת כפיר)


בחברת כפיר מדגישים כי אין כל שינוי בהפעלות הרכבת: "מעבר לשינוי בסמלי החברות על גבי הקרונות ועל גבי המדים של העובדים, הכל יעבוד ממש כפי שהכרתם. הקרונות, המושבים, אופן תיקוף הנסיעה – הכל נשאר כשהיה. בהמשך כפיר תפעל להצבת סטנדרט שירות משופר", נמסר מכפיר.

כמו כן, "המכונות לרכישת כרטיסי נייר בתחנות ימשיכו לתפקד כרגיל. רכישת כרטיס רב קו תתאפשר באתר החברה בכתובת www.cfir.co.il".

יש לציין כי בנוגע לטיפול בחיוב מוגדל, מחברת כפיר נמסר כי "הטיפול בחיוב מוגדל שניתן על ידי המפעיל הקודם (סיטיפס) ימשיך להיות בטיפולו ובאחריותו".

כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר" "כפיר" תפעיל את הקו האדום, הראשון, של הרכבת הקלה בירושלים שאורכו 13.8 ק"מ – מפסגת זאב ועד הר הרצל. הקו האדום יגיע בעתיד עד להדסה עין כרם בדרום העיר ולנוה יעקב בצפון העיר. כמו כן, החברה תפעיל את הקו הירוק – שאורכו כ-27 ק"מ – מהר הצופים לגילה. מהמיזם כולל הקמה של מסילות חדשות באורך של 27 ק"מ, הקמת 50 תחנות חדשות, תכנון וייצור של מעל 100 קרונות, הקמת מתחם דפו מרכזי שיכלול חניון ומוסך לקרונות ומרכז בקרה ושליטה, חניוני חנה וסע והפרדות מפלסיות בצמתים מרכזיים.

את חברת כפיר אפשר להשיג החל מיום שישי, 16.4.21, באתר www.cfir.co.il. במרכז השירות במיקומו החדש שממוקם במתחם הסינמה סיטי, ברחוב שדרות יצחק רבין 19 בקומת המסחר ובמוקד הטלפוני 2779*.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אמיר

    תפעילו את הקווים גם בלילה.
    מה יהיה כל כך נורא אם הרכבת תעבור פעם בשעה בשעות הלילה? כמו 1, 2? אפשר גם רק בימי רביעי וחמישי.. זה יעזור למי שגר בשכונות היותר צדדיות להגיע למרכז העיר ולבלות עם חברים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה ההגיון שלא שמשרדיכם לא יהיה נגיש על המסילה? עוד לא התחלתם וכבר לכלכתם?

  3. מישהו

    נכון! המרכז שירות חייב להיות נגיש על תוואי הרכבת.
    הולכים להתחבא רחוק יותר ונגיש פחות ללקוחות?
    נשמע כמו התחלה לא טובה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר