כיתה, תלמיד, תלמידים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיבINGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיבINGIMAGE)

מובילים את המדינה: עיריית ירושלים זכתה בפרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות

עיריית ירושלים זכתה היום בפרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות לשנת הלימודים תש"פ, ואיתו בפרס כספי בהיקף של 100 אלף שקלים שיושקעו בפרויקט חינוכי בעיר

פורסם בתאריך: 10.6.21 17:54

שר החינוך, יואב גלנט, הודיע היום כי (חמישי) כי עיריית ירושלים זכתה בפרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות לשנת הלימודים תש"פ. יחד עם הפרס, יעניק משרד החינוך לעיר ירושלים פרס כספי בהיקף של 100 אלף שקלים, שיושקעו בפרויקט חינוכי שייבחר בעיר.

בין הסיבות להענקת הפרס, כך לפי הפרטים שנמסרו מעיריית ירושלים, נמנים שורה של מיזמים חינוכיים חדשניים, שיטות הוראה יצירתיות המיושמות בעיר והישגים בולטים של החינוך הירושלמי על כל מגזריו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בין ההישגים של עיריית ירושלים בתחום החינוך שהובילו להענקת הפרס ניתן למנות את מהפכת החינוך במזרח ירושלים ובתוכה התוכנית האסטרטגית הכוללת לעידוד לאקדמיה, הקמת מרכזי חדשנות ראשונים מסוגם במערב העיר, התפיסה ההוליסטית המשלבת פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית בבתי ספר, תוכניות התקצוב הפנימיות של מערכת החינוך העירונית, הקמת בתי ספר ייחודיים כמו בית הספר לאומנויות במזרח העיר והישגים נוספים אותם ציין משרד החינוך בהודעה על הענקת הפרס.

ראש העיר, משה ליאון, מסר כי "העיר ירושלים מוכיחה שוב ושוב שהיא גם בירת החינוך, החינוך הירושלמי הוא דוגמא וסמל לחדשנות, למודלים חכמים ולעשייה ערכית פורצת דרך שדוגלת בלראות כל ילד וילדה ולדאוג לו. על פי צרכיו ויכולותיו האישיים. נמשיך להשקיע בחינוך כבסיס איתן לעתידה של העיר ולרווחת תושביה גם בשנים הבאות. בהזדמנות זאת אני מודה לשר החינוך, יואב גלנט, ולכל נשות ואנשי החינוך הירושלמיים אשר עושים לילות כימים למען תלמידי ותלמידות העיר".

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה, ציינה כי " אני שמחה ומברכת על הזכיה בפרס. זכיה זו משקפת את כך שהחינוך נמצא בראש סדר העדיפויות שלי ושל ראש העיר בירושלים והתוצאות נראות בשטח כמו בכל הארץ עברנו שנה קשה, לאורך כל התקופה ירושלים הוכיחה מקצועיות, יצירתיות, חיבור לתושב ונתנה מענה מתאים לכל תלמיד ותלמידה. יחד אנו יוצרים תוכניות חדשניות, ומיזמים מרחיקי לכת. במנהל חינוך ירושלים ישנם אנשים מצוינים, מגיעה לכל אחד מהם תודה באופן אישי והם אשר הופכים יחד את ירושלים לבירת החינוך בישראל".

ראש מינהל חינוך, אביב קינן, הוסיף כי "הזכייה היא בזכות הגננות, המורים והמורות, מנהלי ומנהלות בתי הספר בירושלים. התברכנו בצוות החינוכי הטוב ביותר בארץ. היום עוד יותר מתמיד אני מוקיר להם תודה, ומברך אותם על השותפות, ועל ההליכה איתנו יד ביד – בצמצום פערים, בשוויון הזדמנויות לכל תלמיד ותלמידה, ובחדשנות בחינוך".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר