ילדים משחקים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

קייטנות אוגוסט לילדי הגן בירושלים: נפתחה ההרשמה

קייטנות אוגוסט ייפתחו ב-100 גני ילדים ברחבי ירושלים, ההרשמה הינה על בסיס מקום פנוי, מהרו להירשם

פורסם בתאריך: 4.7.17 17:34

היום, שלישי, נפתחה ההרשמה לקייטנות אוגוסט בירושלים. כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר" הקייטנות יופעלו בשבועיים הראשונים של חודש אוגוסט ב-100 גני ילדים בעיר.

התוכנית מיועדת לתלמידי הגנים העירוניים בלבד ותפעל בין התאריכים י' באב – כ"ג באב, 2-15/8/17 לא כולל ימי שישי בין השעות 07:30-16:00, סך הכל 10 ימים. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", עלות הקייטנה – 850 שקלים והפעילות תתקיים בין השעות 7:30 עד השעה 16:00.

 

קייטנה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

קייטנה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

 

מטה הקייטנות העירוני באגף חברה בעיריית ירושלים אחראי על הפעלת הפרויקט, באמצעות "ארגון הקייטנות של ישראל" אשר נבחר במכרז למטרה זו. ההורים מוזמנים לבחור גן מרשימת הגנים באזור מגוריהם. ההרשמה הינה על בסיס מקום פנוי. הקריטריון לגיבוש רשימת הגנים המשתתפים בפיילוט הם אלו בהם לא ייערכו שיפוצי קיץ.

הקייטנה תיפתח במסגרת עם מינימום 24 ילדים ומקסימום 35 ילדים, בהתאם לתקן משרד החינוך. ארגון הקייטנות של ישראל שומר על הזכות לאחד בין גנים אשר לא ימלאו את מכסת ההרשמה המינימלית.

ההרשמה תתבצע עד לתאריך 13.7.17 בחצות. עלות הקייטנה הינה 850 ₪ למשתתף (800 ₪ עבור הקייטנה, 50 ₪ עבור הביטוח). יש לציין כי הקייטנה תופעל בידי צוות שיגויס ויוכשר למטרת הקייטנה, ולא הצוות הקבוע של הגן.

להרשמה לגנים העירוניים באוגוסט לחצו כאן >> http://bit.ly/2sHU30p

***

קייטנות אוגוסט בירושלים: מי יכול להירשם? 

הטור של רותי זינדל-אוכמן: 5 טיפים שיגרמו לילדים שלכם לזוז בחופש הגדול 

נשבר הלב: ילדים מעוטי יכולת נשארים בבית כל החופש הגדול 

***

ניר ברקת, ראש העיר מסר: "בעקבות פניות ההורים, הובלתי מהלך חדשני לפתרון מערכתי בחודש אוגוסט לילדי הגן ואני שמח שהצלחנו לתת מענה לצורכי המשפחות הצעירות בחודשי הקיץ. זוהי בשורה של ממש עבור ציבור ההורים. ילדי ירושלים ייהנו מקייטנות עשירות ומגוונות וההורים מביטחון בכך שהם נמצאים בידיים טובות ומקצועיות. אני מברך את ארגון ההורים למערכת החינוך בירושלים שהיה שותף למהלך ותרם להצלחתו".

אריאלה רג'ואן, ראש מינהל תרבות חברה ופנאי: "אני גאה שהשלמנו גם בחודשי הקיץ רצף חינוכי מבוקר ועד ערב. קייטנות לילדים בבוקר ושלל אירועי תרבות ופנאי לכל המשפחה ולצעירי העיר עד הערב. אנחנו עושים קיץ שמח בירושלים".

ישראל אליסף מנהל (שותף) תחום הגנים בארגון ההורים למערכת החינוך בירושלים: "השנה בחודש אוגוסט הורי הגנים יוכלו ללכת עוד שבועיים לעבודה בידיעה שיש לילדים פתרון ראוי. היוזמה לקייטנות בגנים העירוניים בחודש אוגוסט התאפשרה הודות למאמצים רבים של הדרג המקצועי במינהל החינוך בעירייה ביחד אתנו נציגי ארגון ההורים. היו כמה מגבלות לא פשוטות ואנו מקווים שהצלחנו להתגבר על כולם ושתהיה לילדי הגנים קייטנה איכותית וראש שקט להורים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר