ניידות משטרת התנועה על המדרכה בכיכר הדוידקה (צילום: פרטי)
ניידות משטרת התנועה על המדרכה בכיכר הדוידקה (צילום: פרטי)

נראה לכם שהן קיבלו דוח? ניידות של משטרת התנועה חונות על המדרכה בכיכר הדוידקה

ל"כל העיר" הגיע תיעוד של ניידות משטרה חונות בכיכר הדווידקה, בסמוך למשרדי אגף התנועה במרכז כלל, על המדרכה וכשהן חוסמות את תחנת האופניים להשכרה במקום. המשטרה בתגובה: "ככל, ניידות התנועה חונות במקום בשל צורך מבצעי". נו, באמת

פורסם בתאריך: 22.11.21 16:01

דוגמא טובה לאזרחים – שתי ניידות של משטרת התנועה ועוד רכב משטרתי חונים באין מפריע על המדרכה בכיכר הדוידקה, תוך שהן מפריעות חוסמות את הדרך עבור הולכי הרגל ואף מהוות גורם מפריע לתושבים שמעוניים להשתמש בשירות 'ירופאן' – שירות האופניים להשכרה בירושלים.

מתלונות שהגיעו ל"כל העיר" עולה כי הניידות חונות באזור זה באופן קבוע, כשלא נראה כי קיים צורך מבצעי. הסיבה, כך על פי התלונות – מיקום משרדי אגף התנועה של מחוז ירושלים בבניין כלל, הנמצא ממול.

באחת הפניות שהגיעו ל"כל העיר" נאמר: "אשמח שתפרסמו את הבושה והכלימה הזו, על תופעה מרגיזה במיוחד – ניידות משטרה שחונות על מדרכה וחוסמות אפשרות להוציא אופניים מהמתקן".

יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שהתופעה הזו מתרחשת. כך קרה במרץ 2018, כאשר תיעוד שהגיע ל"כל העיר" הראה שישה אופנעים של משטרת התנועה כשהם חונים ברחבה של מרכז כלל. בחודש ינואר השנה, שוב הגיע לידי "כל העיר" תיעוד על ניידות של משטרת התנועה ורכבי משטרה באופן כללי שחונים בניגוד לחוק ברחבת מרכז כלל ועל המדרכות ברחוב יפו. אז, לאחר פניית "כל העיר", נמסר מהמשטרה כי "רואים בחומרה; תיבדק נחיצות העמדת כלי הרכב במקום והנושא יטופל".

אתם בטח מנחשים איך טופל העניין? הוא כנראה לא ונראה כי במשטרת ירושלים, ובמיוחד במשטרת התנועה של ירושלים, חושבים שהם מעל החוק.


ניידות משטרת התנועה על המדרכה בכיכר הדוידקה (צילום: פרטי)

ניידות משטרת התנועה על המדרכה בכיכר הדוידקה (צילום: פרטי)


ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "ככלל, ניידות התנועה חונות במקום בשל צורך מבצעי ובאופן שאינו מהווה הפרעה לתנועה. לצד זאת, ככל שהיו חריגות כלשהן, הרי שהן ייבדקו ויטופלו בהתאם".

"כל העיר" פנה גם לעיריית ירושלים ותהה האם רכבי המשטרה קיבלו דוח מפקחי העירייה, כפי שהיה קורה לו אחד מכם היה חונה באופן זה. מהעירייה נמסר בתגובה כי "עיריית ירושלים מודה למשטרת ישראל על פעילותה להגנה ושמירה על ביטחון תושבי ירושלים ומבקריה. העירייה פנתה למשטרה בבקשה למצוא פתרונות מיטביים יותר, אשר מחד יאפשרו את המשך פעילותה המבצעית למען תושבי העיר, ומאידך יצמצמו את המקרים המתוארים".

דוחות, אם כן, השוטרים לא קיבלו. כצפוי יש לומר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. התנועה לאיכות התשובה

    התשובות שלכם כל כך מזלזלות בדיוק כמו ההתייחסות לאזרח גועל נפש

  2. אייל

    הגיע הזמן שהמשטרה תתנהג בהתאם .
    ולא כמו עבריינים.
    מחנים על מדרכות ונוסעים על פסי הרכבת…
    ממש ג'ונגל.

  3. עופר

    כל החניות מאושרות כחוק ע"י עיריית ירושלים..העיקר להכפיש..מגעילים….

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר