אופנועים של משטרת התנועה, ברחבת מרכז כלל
אופנועים של משטרת התנועה, ברחבת מרכז כלל

תיעוד – אופנועי משטרת התנועה חונים על המדרכה במרכז כלל

שיא החוצפה: לדברי עובדים באזור, בימים האחרונים חונים האופנועים של משטרת התנועה בירושלים, ברחבת מרכז כלל: "הם מסכנים את הולכי הרגל". המשטרה: "האופנועים חונים במקום וזאת על פי אישור מהגורם האחראי על הסדרי החניה בעירייה וכחוק"

פורסם בתאריך: 28.3.18 19:40

שיא החוצפה: בימים האחרונים חונים אופנועים של משטרת אגף התנועה ברחבה של מרכז כלל, רחוב יפו 97. לדברי עובדים באזור, מדובר על כמות אופנועים גדולה, של כ-30 אופנועים, שחונים במקום לאורך שעות היום. עובדי האזור מתלוננים כי הדבר מקשה על ההליכה  במקום וכי חניית האופנועים מסכנת את הולכי הרגל.



"זו תופעה חדשה בשבועיים האחרונים", מספר אחד העובדים במקום, "השוטרים מחנים את האופנועים שלהם סמוך לבנק דיסקונט וסמוך לחנויות. הם חונים על המדרכה, סמוך להולכי רגל. זה מפריע לנו בעבודה. זו סכנת בטיחות ויום אחד תהיה פה תאונה עם הולכי הרגל, זו מדרכה, לא כביש. כשפניתי לאחד השוטרים והתלוננתי, אז הוא אמר לי 'אדרבא, תפנה, תתלונן, אני בסך הכל שוטר פשוט. זו ההוראה שנתנו לי, לחנות פה'".

"במקום יש שלט ענק שאוסר על חניית אופנועים", מתאר העובד, "אבל הם חונים שם כל הזמן, במהלך שעות היום והלילה. יש שם חניה פרטית שהם יכולים לחנות בה. כשניסיתי לדבר עם אחד השוטרים הוא אמר שזאת ההוראה שהם קיבלו מהמפקד. הם פשוט מסכנים את הולכי הרגל. 30 אופנועים חונים על המדרכה. זה מפריע לנו בעבודה וזה לא בטיחותי".

ממשטרת ירושלים נמסר: "האופנועים חונים במקום וזאת על פי אישור מהגורם האחראי על הסדרי החניה בעירייה וכחוק. לא ידוע לנו על כל תלונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר