מסיבה בסניף עלה בירושלים (צילום: יח"צ)
מסיבה בסניף עלה בירושלים (צילום: יח"צ)

המסיבה הכי טובה בעיר: 400 איש באירוע סוף שנה של 'עלה'

מוזיקה סוחפת, קוסם, מעגל מתופפים, הפעלת בלונים, צלמים, וכיבוד ובעיקר - אנרגיות מדהימות במסיבת סוף השנה המרגשת שנערכה בעלה - מרכז המספק מענה טיפולי ושיקומי לאוכלוסיה עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה ומורכבות רפואית

פורסם בתאריך: 24.7.17 12:30

400 איש השתתפו אתמול בערב, ראשון, במסיבת סוף שנה מושקעת במרכז עלה ברוממה ירושלים, שכללה מוזיקה סוחפת, קוסם, מעגל מתופפים, הפעלת בלונים, צלמים, וכיבוד ובעיקר – אנרגיות מדהימות. במסיבת סוף השנה לקחו חלק המשפחות, הצוות ודיירי עלה –  רשת שהוקמה בשנת 1982 על ידי הורים במטרה להוות בית חם ולתת מענה טיפולי ושיקומי לאוכלוסיה עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה ומורכבות רפואית.

מסיבה בסניף עלה בירושלים (צילום: יח"צ)

מסיבה בסניף עלה בירושלים (צילום: יח"צ)

מארגני המסיבה מספרים כי "שער ענק של בלונים קיבל את בני משפחות הדיירים שהגיעו מכל רחבי הארץ, באירוע שכלל מוזיקה סוחפת, קוסם, מעגל מתופפים, הפעלת בלונים, צלמים, וכיבוד הכולל קרטיבים מכל הסוגים פיצות ושתייה קרה. המסיבה השתרעה על פני שתי קומות בין לובי קומה 4 ללובי קומה 5, כאשר המרוץ בין הקומות לא פסק במשך כל אחר הצהרים- באירוע שהתארך עד לשעות הערב המאוחרות. בנוסף, באירוע חולקו תעודות לילדים שנתנה להורים את התחושה שילדיהם מסיימים שנה משמעותית של פעילות רוויה בתוכן".

מנהלת המרכז, שלומית גרייבסקי, מדגישה כי "בשעת ערב מאוחרת נאלצנו לסיים אירוע מלא באנרגיות מדהימות שחיזק את אנשי הצוות בעבודתם המסורה והמאתגרת, ואת בני המשפחות שלא רצו לעזוב- וכמובן את הדיירים המופלאים שלנו שמגיע להם שנעשה עבורם את כל המיטב שאפשר. כאן כולם מרגישים הכי שייכים שאפשר ואם אתה שייך, אז כל כך קשה להיפרד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר