מירי בן חיים, אורטל בן חיים (צילום: עצמי)
מירי בן חיים, אורטל בן חיים (צילום: עצמי)

אורטל בן חיים: "אף אחד לא עושה מספיק כדי למצוא את מירי"

אורטל ממשיכה לפעול למציאת אחותה, מירי בן חיים שנעדרת מביתה שבתלפיות שבועיים וחצי: "מבקשת עזרה מכולם"

פורסם בתאריך: 28.8.17 15:37

"מירי היא לוחמת ולביאה", מספרת אורטל בן חיים, אחותה של מירי בן חיים שנעדרת מיום 12.8.17, "יחד עם זאת אני צריכה עזרה, אני מרגישה שלא עושים מספיק כדי למצוא את אחותי מירי, נראה שהמשטרה יצאה מהתמונה, הם טוענים שהיא נעלמה מרצונה ולא רוצה להימצא".

כזכור, כפי שפורסם אתמול, ראשון, באתר "כל העיר" – מירי בן חיים, בת ה-34, בעלת מבנה גוף רזה, שיער שחור מתולתל וארוך, צבע עינייה חום, נעדרת מזה למעלה משבועיים ובפעם האחרונה נראתה באזור תלפיות קרוב לבית מגוריה כשהיא לובשת שמלה ורודה ותיק גב בצבע ורוד.

 

 



מירי בן חיים, אורטל בן חיים (צילום: עצמי)

מירי בן חיים, אורטל בן חיים (צילום: עצמי)


 

אורטל שפרסמה פוסט נרגש בפייסבוק סיפרה ל"כל העיר" כי היא מבקשת עזרה באיתורה של אחותה וכל בדל מידע יכול לעזור. "אנחנו משפחה עם שבעה אחים, מירי היא השנייה ואני בשל היותי צעירה ממנה נוצרה בינינו מערכת יחסים מאוד חברית, אני מאוד אוהבת אותה. אני מאמינה שהיא אישה חזקה, ארגון אלו"ן לאיתור והצלה בראשות אביתר אלבאז, הקים חוליית חיפוש ועושה סיורים רבים למציאתה, אני מבקשת עזרה מכולם באיתור אחותי, שתפו בבקשה". אלבאז מוסיף ומדגיש בשיחה עם "כל העיר": "אם אפשר להגיע ולסייע לנו".

 

 

 


 

מירי בן חיים (צילום: עדן בן חיים)

מירי בן חיים (צילום: עדן בן חיים)


 

האם היתה איזו סיבה שנראית לעין שמירי היתה עלולה לברוח בגללה?

"היה מצב אישי עדין שקשור לתינוקת שלה, שבגללו פניתי לרווחה וביקשתי שיעזרו לה, אבל הם לא ענו לי. אנחנו מקווים לטוב".

לכל פרט אודות מירי בן חיים ניתן ליצור קשר עם אורטל טל' 052-5350665

במשטרה מדגישים היום, שני, כי "כשנראתה לאחרונה היא לבשה שמלה ורודה ותיק גב בצבע ורוד, עשויה להימצא באזור תל אביב\ טבריה\ אילת".
כל היודע דבר על מקום המצאה מתבקש לדווח למוקד 100 של המשטרה או לתחנת מוריה בטלפון 02-5683200

 

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת הדיווח במשטרה אודות היעדרותה לפני מספר ימים, נעשו כלל המאמצים על מנת לאתרה, תוך ביצוע סריקות נרחבות ושימוש באמצעים. נכון להיום, מאמצים אלו נמשכים במטרה לאתר את הנעדרת בריאה ושלמה בהקדם. נציין כי משטרת ישראל קיבלה על עצמה את הטיפול בסוגיית הנעדרים והאלמונים במדינת ישראל כמשימה בעלת חשיבות ורגישות מהמעלה הראשונה. כל העוסקים במשימה זו במשטרת ישראל מכירים בכך שמאחורי כל נעדר יש משפחה, קרובים וחברים ופועלים מתוך אחריות ומחויבות. משטרת ישראל רואה בטיפול בסוגיית הנעדרים והאלמונים שליחות, וגם במקרה זה המשקיעה את טובי חוקריה וקדמת הטכנולוגית המצויה בארגון לנושא זה".

מהעירייה נמסר: "עובדי אגף הרווחה בעיריית ירושלים פועלים במסירות לילות כימים ובכל הדרכים האפשריות כדי לטפל במקרים בהם בית המשפט/חוק הנוער מורה על הוצאת זמנית של ילדים מהבית על מנת לקיים טיפול במסגרת המשפחה ולאפשר לילדים מפגש עם הוריהם מבלי לנתק את הקשר בין הילדים להוריהם, ובניסיון להחזיר אל הילדים לבתיהם. בשל צנעת הפרט והיעדר אישור למסירת מידע אודות המקרה לא נוכל להרחיב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר