מרפסת הגג במלון "וילה בראון" ברחוב הנביאים (צילום: אסף פינצ'וק)
מרפסת הגג במלון "וילה בראון" ברחוב הנביאים (צילום: אסף פינצ'וק)

הצצה למלון הבוטיק היוקרתי "וילה בראון" במרכז העיר

המלון, שבהקמתו הושקעו עשרות מיליוני שקלים, ממוקם במבנה עתיק מהמאה ה־19 ברחוב הנביאים וכולל 24 חדרי אירוח, מתחם ספא מפואר ובר

פורסם בתאריך: 12.9.17 18:03

ענף התיירות בעיר הולך ומתפתח, כשעוד ועוד מלונות בוטיק נפתחים בירושלים. בסוף השבוע שעבר הושק מלון וילה בראון, שמהווה תוספת חדשה ל'קולקצית' מלונות בראון הפועלים בירושלים, בתל אביב ובטרוגיר שבקרואטיה. מדובר במלון בוטיק בן 24 חדרים, שממוקם ברחוב הנביאים 54 במרכז העיר, בשכנות למגרש הרוסים ולקמפוס החדש של האקדמיה לאמנות ועיצוב 'בצלאל', שנבנה בימים אלו.

המבנה שבו הוקם מלון וילה בראון, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, שוכן בווילה פרטית שנבנתה בסוף המאה ה־19 עבור משפחתו של רופא יהודי עשיר, ושימשה בשעתו כמקום מפגש של האליטה החברתית הירושלמית. הווילה עברה מאז גלגולים רבים, שומרה, הורחבה בשתי קומות נוספות והותאמה לשמש כמלון בוטיק, ששטחו כיום 1,000 מ"ר.


הלובי של מלון 'וילה בראון' (צילומ: אסף פינצ'וק)

הלובי של מלון 'וילה בראון' (צילומ: אסף פינצ'וק)


על מלאכת השימור פיקחו האדריכל נחום מלצר והאדריכלית גלית שיפמן בר נתן. אדריכלית הפרויקט היא מיקי כהן מגן, תכנון הפנים נעשה בידי מוריס אלגזי, ועל עיצוב הפנים אחראים אריאלה גלוק וליאון אביגד.

עיצוב המלון החדש והעדכני שואב את השראתו מהחיבור בין מזרח למערב ומחבר בין התקופות שעבר הנכס: התקופה העות'מנית, המנדט הבריטי והאקלקטיות של ימינו. השימוש באבן ירושלמית, בקשתות אבן, בחלונות גדולים, בשטיחים, בריהוט וינטג' ובגוונים עזים של סגול ואדום, שומר על הסגנון הירושלמי האותנטי, משרה תחושה של מסע בזמן ומשתלב בהרמוניה עם העיצוב העכשווי.

המלון כולל, כאמור, 24 חדרים וסוויטות, שכל אחד מהם עוצב בייחודיות. כמו כן, במלון תוכלו ליהנות גם מבית קפה, שמגיש מדי יום תפריט עשיר של ארוחות בוקר ובראנצ'ים במרפסת יפהפייה ואינטימית. שף המלון הוא ישי שופן, ועל הייעוץ הקולינארי אמון שף מאיר אדוני.


מלון 'וילה בראון' (צילומ: אסף פינצ'וק)

מלון 'וילה בראון' (צילומ: אסף פינצ'וק)


זאת ועוד, ב'וילה בראון, פועל גם 'Cave Bar', הממוקם בבאר המים המקורית של הווילה, ומתחם 'Rooftop ספא' הכולל חדר טיפולים מצויד ומרפסת גג מרווחת הצופה לנוף, ובה אזור מנוחה ואמבט ג'קוזי תחת כיפת השמים. הבר והספא פתוחים גם לאורחים מן החוץ, וניתן אף להזמין חבילות בילוי יומי במלון, ללא לינה.

לרשות האורחים עומד גם חדר הקרנה פרטי, המשמש גם כחדר ישיבות מצויד היטב, וכן ספריית לובי חדישה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר