רן יצחק (צילום: סטודיו לוקרה באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
רן יצחק (צילום: סטודיו לוקרה באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

בקטמון שוב מבקרים את יצחק: "רן לא דומה לכלום ונראה לא טוב"

בקטמון מאוכזבים מהיכולת של החלוץ רן יצחק, כשגורם בקבוצה טוען כי "הוא הראשון שיעזוב". וגם: הספונסר האמריקאי נפגש עם המנכ"ל שרצקי

פורסם בתאריך: 28.9.17 10:12

כ־1,000 צופים הגיעו בשלישי האחרון לטדי, שם קיימה קטמון את משחקה הראשון העונה באצטדיון הביתי, אך הביתה הם חזרו מאוכזבים גם בשל התוצאה (רק 0:0 משמים) וגם, ואולי בעיקר, בשל היכולת הדלה שהציגו השחקנים על כר הדשא.

"משהו היה תקוע אצלנו במשחק הזה", אומר הספונסר יוסי ליפקין. "דווקא כשהפועל תל אביב הפסידה, אנחנו מעדנו. ניצחון ותיקו אולי מתאימים לפלייאוף עליון, אבל זו לא מתכונת מתאימה לעליית ליגה. זה משחק שהיינו אמורים לנצח בו. זה מאכזב".

שחקן בקבוצה מסביר כי "עפולה באו לעשות בונקר. הם סגרו עם הרבה שחקנים, והיה לנו קשה לפצח את ההגנה שלהם".

בקטמון ממשיכים לבקר את החלוץ רן יצחק, שלא מספק עד כה את הסחורה. "אני חושב שהראשון שיעזוב את הקבוצה הוא רן יצחק", אומר גורם במועדון. "הוא מוחלף בכל משחק, לא דומה לכלום ונראה לא טוב".

הביקורת הזו מצטרפת למילים שהוטחו בשבוע שעבר בחלוץ, אז ציין גורם בקבוצה כי "רן יצחק לא מתאים לשיטה ולאופי שלנו".

כך או כך, בקטמון היו גם מי שהחמיאו ליריבה: "בני בן זקן, שקיבל פרחים מגולן חרמון, בא לטדי ועשה בית ספר לליאור זדה", אומר גורם בקבוצה. "הוא שיחק טקטי ומחושב. אולי זה היה פחות נעים לעין, אבל במשחק חוץ, ובלי יובל שאואט, הוא חיכה לרגע שיוכל לעקוץ – ולא היה רחוק מזה".


מחכים להחלמתו - אבירם ברוכיאן (צילום: אורן בן־חקון)

מחכים להחלמתו – אבירם ברוכיאן (צילום: אורן בן־חקון)


אבירם ברוכיאן, שסובל ממתיחה בשריר מיתר הברך (המסטרינג) שוב לא שיחק ואף לא התאמן בימים שלאחר המשחק, כשבקטמון חששו להחמיר את פציעתו, כל זאת מתוך תקווה שבמחזור הבא, שיתקיים רק ב־13.10, נגד אחי נצרת, הקבוצה תרוויח אותו בריא ומשוקם לחלוטין.

בקטמון, כפי שניתן להבין וכפי שפורסם בשבוע שעבר ב"ספורט כל העיר", כבר מתכוננים במלוא המרץ לפתיחת חלון ההעברות בינואר, וסומכים על הספונסר האמריקאי החדש שיסייע בצורה מאסיבית, על מנת להביא חיזוק משמעותי לקבוצה.

הספונסר, שהגיע כזכור בתיווכו של ראש העיר ניר ברקת, ביקר בשבוע שעבר בארץ ונפגש עם מנכ"ל קטמון אורי שרצקי ועם מרכוס גרשקוביץ, שמשמש כאיש הקשר של הקבוצה עם הספונסר ועם ראש העיר. שרצקי את גרשקוביץ סקרו בפני הספונסר האמריקאי את מצבה של הקבוצה, סיפרו לו על הפעילות החברתית של המועדון ועל אופיה של קבוצת האוהדים.

גורם בקטמון: "הספונסר החדש בא לא כדי להיות הכספומט של הקבוצה, אלא כדי להיות גורם משמעותי, כנראה דרך נציג שיהיה לו בארץ, אולי גם בוועד המנהל. הוא ייקח על עצמו נתח נכבד מאוד מהתקציב של קטמון. הוא מאוד התלהב ממה שראה".

גורם בקטמון מאמין שאחרי שהספונסר כבר הזרים 850 אלף שקלים לקופת מועדון, הוא יחצה בקלילות את קו מיליון השקלים בינואר, ויהפוך לגורם המממן המרכזי בקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר