סכנת החלקה בנחלאות (צילומים: לירון ראובני)
סכנת החלקה בנחלאות (צילומים: לירון ראובני)

ועדת הכספים: הנגשת המעברים הציבוריים – קיצוץ של מיליון שקלים

התקציב שעמד ב-2017 על שלושה מיליון שקלים יקוצץ השנה בשליש

פורסם בתאריך: 25.4.18 20:13

התחשבות בנכים? אולי בשנה הבאה. בדיון שהתקיים השבוע בוועדת הכספים בעיריית ירושלים, הוחלט לקצץ בשליש את תקציב הנגשת המעברים במרחב הציבורי בירושלים.

בשנת 2017 התקציב עמד על שלושה מיליון שקלים, וב-2018, לאחר קיצוץ של מיליון שקלים, יעמוד התקציב על שני מיליון שקלים בלבד. כאמור, הכספים אמורים לסייע להנגשת המעברים לנכים ולבעלי מוגבלויות.


סכנת החלקה בנחלאות (צילום: לירון ראובני)

סכנת החלקה בנחלאות (צילום: לירון ראובני)



יו"ר סיעת התעוררות, המועמד לראשות העיר, עופר ברקוביץ, אשר נכח בדיון אמר: "זו לא הפעם הראשונה שהעירייה פוגעת באופן שיטתית במעברים הציבוריים ברחבי העיר המשפיעים על נכים, בעלי משפחות וקשישים. הצעתי לקצץ מתקציב הדוברות והיח"צ במקום לפגוע פעם נוספת בחלשים. אמנם בגלל היעדרות נציגי מרץ מהדיון לא היה רוב לבלימת המהלך.

עוד הוסיף ברקוביץ': "נאבקנו על מה שתושבי ירושלים צועקים כבר זמן רב: השקעה בתשתית, במרחב הציבורי, במעברים לנכים למשפחות ולקשישים, ולא רק באירועי חוצות. אנחנו קשובים לתושבים בשכונות. כראש עיריית ירושלים אשנה את סדרי העדיפויות. לא ניתן יד לפגיעה בתקציבים הללו. התעוררות מחוברת לשטח ולכן מייצגת נאמנה את קולות התושבים".


עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)


כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ביוני 2017, אחת השכונות בירושלים שבה נרשמים ליקויים חמורים בהנגשת המעברים במרחב הציבורי היא שכונת נחלאות – הרמפות שמשמשות לבעלי מוגבלויות תלולות ואינן בטיחותיות.

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר בשינויי תקצוב פנימיים הנובעים מתזרים מזומנים. העירייה נערכת לפתיחת שנת הלימודים ב- 01.09.18 ותשקיע כ-170 מיליון שקלים במוסדות החינוך. לצורך יציאה מיידית לעבודת נעשות הסטות פנימיות במקורות המימון. עם קבלת תקציבים נוספים בהמשך השנה, מתכננת העירייה לשוב ולבצע את תכנית העבודה המקורית להנגשה, כפי שתוכנן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר